Koordinerande Ekonomiassistent
OIO Väst AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos OIO Väst AB i Göteborg,
Mölndal,
Lerum,
Kungsbacka,
Alingsås eller i
hela Sverige Till ett av våra partnerföretag i Göteborg söker vi nu dig med erfarenhet inom leverantörsreskontra och som trivs i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. I denna roll kommer du arbeta tätt med säljteamet och koordinera fakturor och orderadministration och du kommer även arbeta med leverantörsreskontra. Tjänsten lämpar sig för dig som är nyfiken, social och trivs i internationell miljö. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd hos oss på OIO med avsikt om att anställningen ska övergå till vår partner efter 6 månaders arbetad tid.
Publiceringsdatum2024-01-04Om tjänstenDu kommer ha en varierande roll och vara en viktig nyckelfunktion hos vår partner. Dina dagar kommer främst bestå av nedan:
Koordinerande säljsupport såsom fakturahantering, uppdatera kundregister, administrera offerter med mera
Leverantörsreskontra i SAP
Delta i förbättringsarbete gällande rutiner och processer kring dina arbetsområden
Här blir du en del av en internationell och modern miljö på vår partners huvudkontor placerat i Gårda, Göteborg. Vår partner är verksamma inom fordonsbranschen och hjälper till att skapa säkra, smarta och hållbara mobilitetslösningar för globala bilmärken.
Vi söker dig som
Har eftergymnasial utbildning inom relevant område såsom ekonomi, business administration, försäljning med mera
Har minst 1-2 års erfarenhet av fakturahantering och administration
Flytande kunskaper i svenska och engelska
Har goda kunskaper inom leverantörsreskontra
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra i SAP ser vi det som meriterande.
För att bli framgångsrik i rollen bör du trivas med att ha dagligt utbyte med många interna kontaktytor som du jobbar tätt tillsammans med. Det är därmed viktigt att du dessutom är kommunikativ och har lätt för att samarbeta. Du är pålitlig och ansvarstagande och vi ser gärna att du är serviceinriktad, flexibel och anpassar dig lätt till förändringar.
Om anställningen
Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd hos oss på OIO med avsikt om att anställningen ska övergå till vår partner efter 6 månaders arbetad tid.
Omfattning: Heltid, 100'%
Arbetstider: Kontorstider
Start: Snarast möjligt, enligt överenskommelse
Placering: Centrala Göteborg med möjlighet till arbete på distans någon dag i veckan
Lön: Fast månadslön
Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Om OIO
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare OIO Väst AB (org.nr 559351-5835),
https://oio.se/ Arbetsplats OIO - Göteborg
Jobbnummer 8369994
Observera att sista ansökningsdag har passerat.