Koordinator/Assistent till Scandinavian Property Group (SPG)

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Inhouse AB

Om kunden / About the Client
SPG är ett partnerägt och oberoende bolag på den nordiska finans- och fastighetsmarknaden. SPG är specialiserat på att strukturera och genomföra fastighetsrelaterade affärer inom corporate finance och private equity.
Scandinavian Property Group sitter i nya fina lokaler centralt i Stockholm.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Som koordinator/assistent på SPG kommer du att ha ansvar för kontoret och arbeta brett på företaget med olika arbetsområden.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av kontorsadministration såsom sedvanliga receptionistsysslor (ca 20 % av tiden). Du kommer att ha ansvaret för reception, post, budhantering och telefoni. Du blir spindeln i nätet som ser till att allt flyter smidigt på kontoret. Även inköp av t.ex. livsmedel och kontorsmaterial ingår i tjänsten. Du kommer att delta i möten, föra protokoll samt utföra presentationer i Powerpoint. Lättare fakturering och bokning av resor kommer ingå i tjänsten. Du kommer även vara delaktig i att utveckla hemsidan. Upprätta och förbättra rutiner för den administrativa funktionen tillsammans med motsvarande person i Norge. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter.

Din profil / Your profile
Som person är du driven, prestigelös och har lätt för att knyta nya kontakter. Din energi är hög och ditt sätt smittar av sig på omgivningen. Som person är du noggrann, stresstålig, flexibel och har ett organiserat arbetssätt. Vidare är du serviceminded, har en hög integritet och har ett trevligt bemötande i kontakten med dina kollegor och kunder. Du har goda kunskaper i Office paketet och talar samt skriver engelska obehindrat. Vi ser gärna att du har hunnit arbeta ett par år med liknande arbetsuppgifter. Om du kommer från advokat/finansbranschen så är det meriterande.

Övrigt / Other
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start så snart som möjligt. Om du tycker dessa egenskaper stämmer in på dig tror vi att du kommer trivas i rollen.

Välkommen att skicka in din ansökan till Maria Bergholtz eller Josefin Thörnert den 5:e mars. Vi intervjuar löpande.

Publiceringsdatum
2013-02-19

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-03-05
Ange följande referens när du ansöker: 589
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Bergholtz maria.bergholtz@inhouse.se
Josefin Thörnert josefin.thornert@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Jobbnummer
1471999

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: