Kontorssekreterare
Norea Radio Sverige / Administratörsjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Ängelholm,
Åstorp,
Bjuv,
Bräcke,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Norea Radio Sverige i Ängelholm Norea Sverige är en fristående missionsorganisation som arbetar med att sprida evangeliet via media, både i Sverige och internationellt. Vi är inne i en förändringsprocess och satsar nu inför framtiden. Vi söker därför nya medarbetare till kontoret i Ängelholm.
Vi ser gärna att du som söker tjänsten:
• kan ge våra understödjare och kunder service med hög kvalitet
• har ett öppet och trevligt sätt och ger ett vänligt bemötande
• är en god administratör
• kan planera och genomföra beställningar av kontorsmateriel samt ansvara för utskick
• är noggrann, ansvarstagande och självgående
• har erfarenhet av att arbeta med Microsoft Office
• kan handleda våra volontärer på kontoret
• delar vår tro och våra värderingar
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Tjänsten är en deltidstjänst. Vi söker även redovisningsekonom, IT/webbansvarig samt informatör. Dessa tjänster är möjliga att kombinera på olika sätt till större tjänster utifrån sökandes kompetens, erfarenhet och önskemål.
Sista dag att ansöka är 18 jan
För ytterligare upplysningar:
www.noreasverige.seHåkan Giselsson, Missionsledare
Telefonnummer: 0431-41 47 50; 0734-167617
Per Runesson, Vice ordförande
Telefonnummer: 0705-159325
Ansökan med personligt brev samt meritförteckning skickas till
Norea Sverige
Östergatan 20
262 31 Ängelholm
Eller via mail till:
kontoret@noreasverige.sePubliceringsdatum2012-11-12Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
kontoret@noreasverige.seFöretagNOREA RADIO SVERIGE
AdressNOREA RADIO SVERIGE
ÖSTERGATAN 20
26231 ÄNGELHOLM
KontorsadressÖSTERGATAN 20
ÄNGELHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0431-414750
E-postadress:
kontoret@noreasverige.se Jobbnummer 1389539
Observera att sista ansökningsdag har passerat.