Kontorskoordinator till konsultuppdrag i Lund!
Devotum AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Devotum AB i Stockholm,
Sundbyberg,
Södertälje,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige För en kunds räkning, som är ett kommunalt bostadsbolag söker vi just nu en Kontorskoordnator till ett konsultuppdrag.Uppdraget är på deltid (50%) och förväntas starta den 15 maj och pågå t.o.m. 31 januari 2025.
Om uppdragetBefattningen är en halvtidstjänst (50%) inom HR som rapporterar tillLedningskoordinator som i sin tur rapporterar till HR chef. I rollen somKontorskoordinator har du hasom uppdrag att bistå ledningskoordinatorn och svaraför de arbetsuppgifter som anges nedan. I ditt uppdrag kommer duha en aktiv ansats i ditt arbetsutförande och leverera med en mycket högservicenivå med god affärsmässighet och med bolagets värdeord som grund.
Vår kundarbetaraktivitetsbaserat vilket innebär att man inte har ett egetkontorsrum utan har möjlighet att välja sin arbetsplats utifrån det behov man harför dagen. Vår kundhar ett nybyggt kontor som blev klart 2022 och somär byggt ochhelt anpassat till att vara en aktivitetsbaserad arbetsplats.
Arbetsuppgifterna för tjänsten genomförs på plats på arbetsplatsen. Förutom attinnehållet i arbetsuppgifterna kräver närvaro på plats så ser vi vår kundvikten av attträffas och att dela vardagen i arbetet på den aktivitetsbaserade arbetsplatsen.Det är med fördel om de 20 timmarna som tjänsten omfattar förläggs underveckans alla dagar. Men vår kundär öppna för att ha en dialog kring schemat.
Huvudsakliga arbetsområdenI rollen som Kontorskooordinator har du ansvar för
Internservice, som tex. delta i planering/bokning/anmälan av möten, serva och vara behjälplig vid interna events, konferenser, studiebesök och resor
Assistera ledningskoordinator med uppgifter vid behov som deltagande imöten, enkätutskick, inbjudningar och kallelser och bokningar i olika system
Arbetsuppgifter inom HR-administration; uppdatering och skriva texter på intranät, hantera bokningar av massagetider för medarbetare, fotografering av nyanställda, gåvoinköp m.m. i uppdrag som tilldelas HR
Vara kontaktperson internt och instruera kollegorna i användning av bilpoolsilar
Befattningen svarar för och medverkar i:
Omvärldsbevakning av det egna arbetsområdet och att utveckling sker avsåväl kompetens som arbetsuppgifterna inom rollen
Projekt och övriga arbetsområden som tilldelats av Ledningskoordinatornoch HR Chef inom ramen för befattningen
Företräder HR internt och företräder LKF i externa kontakter ochsamarbeten som utifrån befattningen rör verksamheten och bolagetsutveckling
ProfilFormell utbildningsnivå
Relevant eftergymnasial utbildning
Kompetens och Yrkeserfarenhet
Minst tre års arbetslivserfarenhet med motsvarande arbetsuppgifter
God kommunikatör och god förmåga att arbeta med relationsskapande arbetsuppgifter
Lätt att uttrycka sig i tal och skrift (svenska och engelska)
Goda kunskaper i Office-paketet och Teams
Erfarenhet av olika digitala system samt möjlighet att lära sig/förstå arbete i olika digitala system
Kunskaper i grafiska designverktyget Canva, Plandisc, Smartsign och Adobe pro är meritande
Körkort för bil
Personliga egenskaperInitiativtagande: Tar initiativ och ansvar, är drivande och självgående ide olika uppdragen som ligger i befattningen. Inte rädd för att sätta nerfoten för företagets bästa.Kreativ: Kommer ofta med idéer och nya metoder. Har ett öga för detaljeroch ser helheten i känslan på kontoret, allt ska spegla vår kunds varumärke.Strukturerad: Planerar arbete i förväg. Organiserar och prioriteraraktiviteter effektivt. Sätter upp, tar ansvar för- och håller deadlines.Flexibel: Du har lätt för att prioritera om, hålla många bollar i luftensamtidigt och justera efter andras behov och hur dagen blir. Inte orolig förförändringar Arbete kvällar/helger kan vid enstaka tillfällen förekomma.Hållbart affärsmässig: Lyssnar, förstår och levererar efter kundensbehov och har förmåga att arbeta med ett livscykelperspektiv för att bidratill hållbar produktion, konsumtion samt långsiktig hållbar värdeutvecklingoch affärsnytta.Ödmjuk:Är nyfiken, prestigelös och agerar med omtanke ommänniskor, hus och miljö. Alla människors lika värde är en självklarutgångspunkt. Underlättar och gör livet enklare för andra. En person mangärna vänder sig till för att få hjälpLångsiktigt:Vill uppnå bästa resultat till rimliga kostnader. Arbetarlångsiktigt, affärsmässigt och tänker strategiskt med kundrelationer ochuppdrag. Ser framåt och agerar miljösmartPålitlig:Skapar tillit och trygghet. Möter andra med respekt och vinnerderas förtroende genom att vara ärlig och hålla vad man lovar.Utvecklande:Har en vilja att utvecklas och bli bättre för egen del ochäven hjälpa andra att utvecklas och bli bättre.
Övrigt:Start: 15 maj 2024Slut: 31 januari 2025Omfattning: Deltid 50%Placering: Lund
AnsökanLåter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Lina Widevall på 070-499 38 00.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Devotum AB (org.nr 556685-9293),
http://www.devotum.se Arbetsplats Devotum
Kontakt Lina Widevall
lina.widevall@devotum.se 070-499 38 00 Jobbnummer 8629029
Observera att sista ansökningsdag har passerat.