Kontorsassistent till bred roll på 50 %
creacta ekonomi ab / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos creacta ekonomi ab i Stockholm Vill du jobba halvtid och söker nytt jobb? Är du en driven, noggrann, positiv och problemlösande person med glimten i ögat och som gillar att ha koll på saker?
Då kan det vara dig vi söker!
Som kontorsassistent hos oss har du en mycket viktig och bred roll. Du är personen med koll och som stöttar övriga kollegor i det dagliga arbetet.
Publiceringsdatum2019-04-01Om företagetVi är en liten redovisningsbyrå som erbjuder redovisningstjänster och rådgivning inom redovisning och beskattning. Kunderna är främst små och medelstora företag.
Med konsultation och personlig rådgivning hjälper vi företagen med allt från löpande bokföring till bokslut och årsredovisning. Genom att vi alltid strävat efter ett nära och personlig samarbete har vi skaffat oss långa och nära relationer med våra kunder i olika branscher.
Vi är ett litet, tajt arbetsgäng som har riktigt roligt på jobbet och som tar oss tid att skoja och skratta tillsammans, samtidigt som vi starkt strävar efter att arbeta drivande och framåt. Vi har högt till tak och allas idéer och tankar är av lika värde.
Vi söker:
• En person som kan starta hos oss omgående och som vill arbeta med att stötta övriga kollegor i det dagliga arbetet.
• En driven och noggrann person som ser vad som behöver göras och som kan prioritera och arbeta självständigt.
• En person som gillar att ligga steget före.
• En person som behärskar svenska obehindrat i tal och skrift och som har goda datorkunskaper.
• En person som ser till att allt fungerar på kontoret då det alltid ska se presentabelt och välkomnande ut. Som med omtanke och driv ser till att arbetsmiljön på kontoret, på alla plan är på topp!
• En person som trivs med att arbeta målmedvetet och som gillar ett arbete i högt tempo.
• En person som tycker om att vara kontorets mittpunkt och som gillar att ha ett flertal varierande arbetsuppgifter.
Ett urval av arbetsuppgifterna i rollen:
• Kontorsvård - städning, vattning av växter, diskning.
• Administration - enklare administration i form av arkivering, kopiering och scanning av dokument/fakturor/kvitton material, ringa samtal, sortering av papper, uppdatering av avtal.
• Posthantering - hämta/lämna och öppna/fördela post.
• Inköpskoordinerare: Koordinera inköp och beställningar av kontorsmateriel samt övriga personaltrivselvaror.
Kvalifikationer• Ingen tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter krävs.
• Goda kunskaper i Officepaketet.
Meriterande:
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
• Ekonomi på gymnasienivå eller erfarenhet av enklare ekonomiska arbetsuppgifter.
Ort: Stockholm.
Omfattning: Halvtid 50 %, 4 h/dag.
Arbetstider: 10 - 14.30, måndag till fredag med 30 minuters lunchrast.
Anställning: Provanställning på 6 månader tillämpas som kan övergå i en tillsvidareanställning.
Sista dag att ansöka är 2019-04-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Ansökan sker via Youcruit, vi tar inte emot några ansökningar via mail.
Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Fast anställning tills vidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagcreacta ekonomi ab
Adresscreacta ekonomi ab
Hornsbergs Strand 69
11216 Stockholm
KontorsadressHornsbergs Strand 69, Stockholm
Jobbnummer 4702553
Observera att sista ansökningsdag har passerat.