Kontorsassistent på 75 %
KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Göteborg
2025-08-13
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Stenungsund eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2025-08-13Om tjänstenÄr du en organiserad person med öga för detaljer och har en god servicekänsla? Då kan du vara den vi söker till rollen som kontorsassistent. Du kommer att bli anställd hos oss på KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund i centrala Göteborg. Goda chanser finns till direktanställning hos kunden på sikt.
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterSom kontorsassistent kommer du att ha en varierad roll med särskilt fokus på administrativa uppgifter. Du följer upp och sammanställer tidrapporter veckovis och månadsvis, administrerar inköp med företagskort och håller leverantörsavtal uppdaterade. Vi ser att du i denna roll är prestigelös med arbetsuppgifter och har en positiv inställning till att hjälpa till där det behövs. Du har en viktig roll i att få det dagliga kontorsarbetet att fungera smidigt. Du planerar och genomför inköp till kontoret, såsom mat, frukt och förbrukningsmaterial, och samordnar interna luncher och födelsedagsuppvaktningar. Du ser till att kontorsmiljön hålls i gott skick och fungerar som kontaktperson mot fastighetsskötare. I rollen ingår även att stötta i kunduppdrag - exempelvis med språkgranskning, framtagning av rapporter, kunduppföljning och hjälp vid interna evenemang eller workshops. Du ansvarar även för bokningar av resor och hyrbilar samt bemannar växeln vid behov.
KvalifikationerFör att lyckas i rollen krävs att du har en vana av att arbeta med administrativa uppgifter och vi ser att du trivs i en roll där noggrannhet och struktur är centralt. Vidare är du ansvarstagande, självgående och har lätt för att samarbeta. Du har även erfarenhet av administrativt arbete, gärna i kombination med kontorsservice. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska, har god datorvana och är van att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Förmågan att skapa ordning, ge service och bidra till en positiv arbetsmiljö är viktig, liksom ett lösningsorienterat förhållningssätt och sinne för detaljer.
Vi ser att du har en gymnasieutbildning och gärna att du har arbetserfarenhet av rollen som kontorsassistent med motsvarande arbetsuppgifter.
Meriterande med intresse för Excel och bokföring.
Övrig informationStart 1 september.
Arbetstiderna är 08:00-15:00 måndag-fredag.
Tjänsten är på 75 % men på sikt 100 %.
Sök tjänsten redan idag, då den kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ida Vey på
ida.vey@kfx.se.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-09-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner
Jobbnummer 9457089