Kontorsadministratör på deltid till Brf Kungsklippan
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-07-04Om tjänstenVi söker dig som vill arbeta deltid med administration hos vår kund Bostadsrättsföreningen Kungsklippan. Detta är en bra möjlighet för dig som trivs med att ta stort ansvar och att arbeta självständigt!
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Om företagetBostadsrättsföreningen Kungsklippan är en av Sveriges största bostadsrättsföreningar som ligger längst österut på Kungsholmen i Stockholm. Kungsklippan äger över 1000 lägenheter samt ett 40-tal lokaler.
Dina arbetsuppgifterArbetsuppgifterna innefattar administration kring sådant som rör föreningen, deras medlemmar och lägenheterna. I rollen som administratör har du mycket kontakt med medlemmar, mäklare och myndigheter.
I arbetsuppgifterna ingår exempelvis:
• Registrering av nyckelbrickor
• Bemanna expeditionen under öppettiderna
• Svara i telefon och ta emot besökare
• Posthantering, uppdatera hemsidan samt arkivering
• Debitering och arvodeshantering
• Beställning av kontorsmaterial
• Ansvara för föreningens medlemsregister
• Vara föreningens kontaktperson
• Förbereda inför medlemsmöten och årsstämmor
Du arbetar under expeditionens öppettider 20 timmar/vecka.
KvalifikationerSom person är du en problemlösare med en positiv inställning, du är arbetsam, noggrann och strukturerad. Arbetet är självständigt och ställer höga krav på att du är trygg i dig själv och tycker om att ha mycket ansvar.
Vi söker dig som har:
• Tidigare erfarenhet av att arbeta med service och administration
• God datorvana och mycket goda kunskaper i Office-programmen, främst i Excel
• Flytande språkkunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
Övrig informationStart: Mitten av augusti 2024
Omfattning: Deltid 50%, tillsvidare
Arbetstider:
Mån 8-13
Tis 8-13
Ons 14-19
Tors 14-19
Plats: Kungsholmen
Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Elin Kjellin på
elin.kjellin@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!
Vi ser fram emot din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-08-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 8785635
Observera att sista ansökningsdag har passerat.