Kontorsadministratör På Deltid
Ryska Posten Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska posten bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsadministratör som vill vara en del av deras team. Tjänsten är på deltid med start i oktober. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en kontorsadministratör på deltid som är tillsvidare med start i oktober. Kunden är ett handelsbolag och har sitt satellitkontor i centrala Stockholm, beläget i renoverade lokaler med utsikt över staden. Vi söker dig som tidigare har erfarenhet av administrativa uppgifter och kontorsservice. I rollen som kontorsadministratör kommer du bland annat att ansvara för hela driften på kontoret, hantera beställningar, scanna fakturor och stötta VD:n. Du kommer att arbeta två flexibla dagar i veckan, fyra timmar per pass.Den här tjänsten passar dig som vill arbeta administrativt och kan arbeta självständigt.
Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund. På sikt finns det möjlighet att få en fast anställning hos kunden.
Publiceringsdatum2018-09-11ArbetsuppgifterSom kontorsadministratörkommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
Ha övergripande ansvar för kontoret
Hantera inköp till kontoret
Posthantering
Avtals ansvar
Fakturaansvar
Assistera VD:n inom olika frågor
Mailhantering
Arkivering
VI SÖKER DIG SOM
Har arbetat inom administrativa uppgifter och kontorsservice.
Kan prata och skriva svenska och engelska flytande.
Det är meriterande om:
Du har tidigare erfarenhet av reception och administration
Som person är du självgående, social och initiativtagande. Du är ansvarfull, strukturerad och proaktiv samt professionell med en vilja att möjliggöra för andra människor.
ÖVRIG INFORMATION:
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabriela Montenegro
stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04
FöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4341480
Observera att sista ansökningsdag har passerat.