Kontorsadministratör med kundfokus
Avanzera Bemanning AB / Administratörsjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Botkyrka,
Salem,
Ekerö,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Botkyrka,
Huddinge,
Södertälje,
Stockholm,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Vår kund som är en välkänd och innovativ utvecklare och tillverkare av högteknologiska produkter för glaskonstruktion söker nu en kontorsadministratör med kundfokus. Tjänsten är på heltid och företaget har sina lokaler i Slagsta (Segeltorp/Botkyrka) med utsikt över vattnet. Uppdraget är tänkt att starta omgående och pågår i 6 månader med möjlighet till förlängning alternativt överrekrytering för rätt kandidat.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester.
Publiceringsdatum2016-10-24Dina arbetsuppgifterSom kontorsadministratör med kundfokus kommer du att få sätta dig in i många varierande arbetsuppgifter. Dina främsta uppgifter är att sköta lättare fakturering, ordermottagning, orderläggning, dra ut rapporter samt generella administrativa arbetsuppgifter som kan förekomma på ett mindre kontor.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Fakturering
• Ordermottagning/orderläggning
• Ta emot samtal och email
• Kundregistrering
• Ta emot kundbesök
• Övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter
BakgrundVi söker dig som har en viss erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter och har ambition att växa in i rollen. Det är ett krav att du talar och skriver tyska och engelska obehindrat. Vana från affärssystem ses som ett plus och då gärna SAP.
Som person är du ansvarstagande, kommunikativ, prestigelös, social och känner en hög grad av servicekänsla. Sist, men inte minst, önskar vi att du är en god lagspelare som stöttar dina kollegor och arbetar mot gemensamma mål.
Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-23
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 820
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Klingberg 0854528307
FöretagAvanzera Bemanning AB
AdressAvanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3123239
Observera att sista ansökningsdag har passerat.