Kontorsadministratör med kundfokus

Avanzera Bemanning AB / Administratörsjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Botkyrka, Huddinge, Södertälje, Stockholm, Sundbyberg eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Vår kund som är en välkänd och innovativ utvecklare och tillverkare av högteknologiska produkter för glaskonstruktion söker nu en kontorsadministratör med kundfokus. Tjänsten är på heltid och företaget har sina lokaler i Slagsta (Segeltorp/Botkyrka) med utsikt över vattnet. Uppdraget är tänkt att starta omgående och pågår i 6 månader med möjlighet till förlängning alternativt överrekrytering för rätt kandidat.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester.

Publiceringsdatum
2016-10-24

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsadministratör med kundfokus kommer du att få sätta dig in i många varierande arbetsuppgifter. Dina främsta uppgifter är att sköta lättare fakturering, ordermottagning, orderläggning, dra ut rapporter samt generella administrativa arbetsuppgifter som kan förekomma på ett mindre kontor.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Fakturering
• Ordermottagning/orderläggning
• Ta emot samtal och email
• Kundregistrering
• Ta emot kundbesök
• Övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter

Bakgrund
Vi söker dig som har en viss erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter och har ambition att växa in i rollen. Det är ett krav att du talar och skriver tyska och engelska obehindrat. Vana från affärssystem ses som ett plus och då gärna SAP.

Som person är du ansvarstagande, kommunikativ, prestigelös, social och känner en hög grad av servicekänsla. Sist, men inte minst, önskar vi att du är en god lagspelare som stöttar dina kollegor och arbetar mot gemensamma mål.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-23
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 820
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Klingberg 0854528307

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3123239

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: