Kontorarbetare/Office assistent

iWork AB / Administratörsjobb / Karlstad
2022-11-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorarbetare/Office assistent" (publicerad 2023-12-11) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos iWork AB i Karlstad, Hammarö, Grums, Kristinehamn, Filipstad eller i hela Sverige

Madina Konsult AB söker en administratör för arbete med bland annat Schemaläggning, , översättning, personal och aktivitetsplanering, fakturering, diarieföring, organisera möten, boka resor och serva våra kunder både på telefon och i kontor.
Du bör ha arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, vi kommer också att erbjuda grundläggande utbildning för rätt person. Meriterande om du kan tala kurdiska, persiska eller arabiska då vi ofta är i kontakt med klient och brukare med liknande språkbakgrund. Anställningen är heltid. Du är välkommen att skicka in din ansökan till vår epost nedan.
Madina Konsult AB is looking for administrators for work within interpretation, translation, scheduling, personnel and activity planning, invoicing, record keeping, organizing meetings, booking trips and serving customers on both telephone and office. This is a fulltime job, 40h/week.

Publiceringsdatum
2022-11-13

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-24

Adress
iWork AB
Basungatan 16A
65631 KARLSTAD

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
iWork AB (org.nr 559207-5088)
Basungatan 16A (visa karta)
656 31  KARLSTAD

Ansökan
E-post: omed_3@hotmail.com

Arbetsplats
Medina Konsult AB

Jobbnummer
7165912

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från iWork AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos iWork AB: