Konsultchef vårdbemanning
Medfind AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Medfind AB i Malmö,
Burlöv,
Vellinge,
Lund,
Svedala eller i
hela Sverige Bemanna och rekrytera vårdpersonal till våra kunders organisationer för kortare och längre uppdrag.
Vi söker dig som är väl etablerad inom bemanning och rekrytering av vårdpersonal som har stort eget driv och kapacitet att självständigt planera och ansvara för sina arbetsdagar för att nå uppsatta mål. Du gillar bemanningsbranschen och har stor förmåga att lösa dagens olika problem hos våra kunder.
För att klara uppgiften ser vi att du
• Har en förmåga att kunna arbeta autonomt
• Har fokus på dina mål och budget
• Har en dokumenterad erfarenhet att bygga upp affärsområden
• Arbetar målmedvetet och strategiskt med dina rekryteringar
• Du kan ta ansvar för kvalitetsmål gentemot kunder och interna krav
• Är van att rapportera resultat regelbundet
Väcker det ett intresse hos dig, ta gärna kontakt för att föra diskussionen vidare.
Medfind expanderar och behöver nu konsultchefer till för vår etablering i Öresundsregionen för att klara av det ökade behov av vårdpersonal.
Medfind, med bas i Karlskrona, är en etablerad aktör med gott renommé inom vårdbemanning. Vi har avtal med många landsting och regioner och arbetar kontinuerligt med att hitta nya lösningar och affärsmodeller för att skapa mervärde för konsulter och kunder.
Vi erbjuder dig en stor bas med kandidater och flera möjligheter genom goda avtal med flera landsting och regioner.
Publiceringsdatum2018-12-28Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-28
Ange följande referens när du ansöker: Konsultchef Öresundsregionen
KontaktJenny Hagström
jenny.hagstrom@medfind.se 0455618055
Patrik Jonasson
patrik.jonasson@medfind.se 0455618052
FöretagMEDFIND AB
AdressMEDFIND AB
Rombvägen 7
37165 Lyckeby
KontorsadressRombvägen 7
Jobbnummer 4531486
Observera att sista ansökningsdag har passerat.