Konsultchef till Luleå
Arena Personal AB / Administratörsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Arvidsjaur,
Umeå eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2014-08-15Om tjänstenArena Personal växer och söker nu en engagerad och driven Konsultchef till kontoret i Luleå. Som Konsultchef har du personalansvar för externt arbetande medarbetare vilket innefattar:
o Introduktion av nyanställda
o Lönesättning
o Utvecklingssamtal
o Operativt arbetsmiljöansvar
Som Konsultchef har du ansvar för relevant annonsering/ urval/ search vid bemanning av personal. I arbetet ingår också att kontinuerligt arbeta med merförsäljning till befintliga kunder. Som Konsultchef har du ett varierande arbete och stora kontaktytor.
ProfilVi ser helst att du som söker har en relevant utbildning, t.ex en examen i personalvetenskap eller liknande. Alternativt har du tidigare erfarenhet av branschen och/eller att leda personal.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas hos oss ska du vara engagerad, mycket lösningsorienterad, noggrann och serviceinriktad. Vidare är det viktigt att du är pedagogisk och tydlig.
På våra kontor arbetar vi i team bestående av engagerad medarbetare som arbetar tillsammans för att skapa både goda resultat och ett gott arbetsklimat. Därför är det viktigt att också du är en lagspelare som har förmågan att se till helheten. I Luleå kommer du dock vara först på plats vilket innebär att du kommer få hugga i där det behövs. Prestiglöshet och drivkraft värdesätts därför högt!
Vi ser det som mycket meriterande om du gillar försäljning, har god datavana och är skicklig administratör. Då du kommer besöka både medarbetare och kunder är körkort är ett krav.
Vi erbjuder
Att arbeta som konsultchef innebär att ha ett varierande, utmanande och utvecklande arbete. Förutom möten med arbetssökande, medarbetare och kunder så får du möjlighet att utveckla dina färdigheter inom bemanning och rekrytering. Här får du chans att skapa relationer och bygga ett stort kontaktnät.
Om företagetVi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-09-14
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1647
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktArena Personal AB 08-587 117 00
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7, Stockholm
Jobbnummer 1963839
Observera att sista ansökningsdag har passerat.