Konsultchef/Rekryterare! Är du vår nästa medarbetare?!
Sale Nordic Group / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sale Nordic Group i Stockholm,
Eskilstuna,
Norrköping,
Borlänge,
Skövde eller i
hela Sverige Sale Nordic Group startade 1997 och har sedan dess hjälpt många av världens starkaste varumärken att förädla sin försäljning i samtliga led och på ett bättre och mer lönsamt sätt nå ut med sina budskap till återförsäljare och slutkunder. Vi hjälper våra uppdragsgivare med rekryterings- och bemanningslösningar, både på kort och på lång sikt. Vi genomför butiks- och marknadsaktiviteter, utbildningar och events som ger ökad försäljning, visibilitet och produktkunskap.
Sale Nordic är länken mellan våra uppdragsgivare och marknaden, oavsett om marknaden är återförsäljare, partners eller slutkunder. Sale Nordic opererar över hela Norden med kontor i Stockholm, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors. Sale Nordic är en nordisk helhetsleverantör för en lönsam handel!
Är du en kommunikativ och driven person som älskar att jobba med människor?
Har du naturlig fallenhet för det sociala mötet?
Vill du växa med ett spännande företag?
Då kanske du är den vi behöver förstärka vår organisation i Stockholm med som Konsultchef/Rekryterare
Du erbjuds ett omväxlande, kreativt och självständigt arbete där endast du sätter begränsningarna. Vi är ett bolag som växer och vi vill att du ska vara med i framgången, så vill du ta nästa steg i din karriär - kontakta oss!
Du kommer att:
• Arbeta med hela rekryteringsprocessen; d v s kravprofil, annonsering, kandidaturval, telefonavstämning, intervjuer, avtalsskrivning och uppföljning
• Sköta administrationen i samband med nyanställning och avslut
• Delta vid introduktions- och vidareutbildningar
• Sammanställa tidsrapportering för dina konsulter
• Hålla i löne- och utvecklingssamtal med dina konsulter
Du skall tycka om att:
• Möta och kommunicera med människor
• Vårda och utveckla befintliga kundrelationer
• Hålla flera affärer i luften och hantera dem i rätt prioritetsordning.
• Jobba självständigt, samtidigt som du är en god lagspelare med alla på företaget, i affärer och projekt som rör hela verksamheten
• Få saker att hända
Vi tror att du har:
• Erfarenhet av rekryteringsarbete
• Vana av att leda och fördela arbete
• Gymnasieutbildning, gärna med mediainriktning. eller relevant högskoleutbildning.
• God PC-vana i officepaketet.
• En hög servicekänsla, högt kundengagemang samt en vilja att göra affärer.
• Lätt för att samarbeta, är utåtriktad och positiv till din natur.
• Förmåga att uttrycka dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska
Har du dessutom erfarenhet från arbetsuppgifter med försäljning, gärna från media- annons- eller katalogbranschen, ser vi det som meriterande.
Publiceringsdatum2008-03-20Dina personliga egenskaperDina personliga egenskaper är av största vikt och för att lyckas i din roll krävs det att du har god självinsikt, är kommunikativ, verbal och lyhörd. Du är van att arbeta processorienterat och har ett effektivt tempo utan att tappa fokus på mötet med andra människor.
Om du har frågor kring tjänsten kontakta Martin Åkerblom på Sale Nordic:
E-mail:
akerblom@salenordic.comAnställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-04-20
Ansökan sker via företagets webbplats.
FöretagSale Nordic Group
AdressSale Nordic Group
Gårdsfogdevägen 4
16866 Stockholm
Jobbnummer 170928
Observera att sista ansökningsdag har passerat.