Konsultchef ekonomi

Poolia Malmö / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Malmö i Malmö, Lund, Svedala, Trelleborg, Landskrona eller i hela Sverige

Poolia Malmö
Presentation
Drivs du av att göra affärer och att jobba med försäljning? Har du erfarenhet av att jobba med ekonomi och är en orädd och engagerad problemlösare? Vill du dessutom jobba med ambitiösa kollegor?
Vi söker nu en affärsorienterad och resultatdriven konsultchef till Malmö, med huvudansvar för att behålla och utveckla affärerna med våra befintliga kunder inom vårt affärsområde Poolia Ekonomi.
Varmt välkommen med din ansökan.

Publiceringsdatum
2010-10-25

Dina arbetsuppgifter
Din roll som säljande konsultchef spänner över ett brett område och innehåller många olika arbetsuppgifter. Personalansvar ingår inte i tjänsten.
Bland annat ingår att:
• kontakta, etablera och vårda utvalda kundrelationer
• självständigt vårda och utveckla affärer
• matcha och bemanna uppdrag med rätt kompetens och konsult
• ansvara för och ta hand om uppföljning av uppdrag, samt coacha konsulter ute på uppdrag.
Utbildning/erfarenhet
Du som söker har erfarenhet av affärsskapande kundarbete och av att sälja kvalificerade tjänster. Har du dessutom en utbildning som civilekonom eller motsvarande samt några års arbetslivserfarenhet inom ekonomiområdet är du rätt person för jobbet. Det är meriterande med någon form av ledar- eller chefserfarenhet.
För att trivas i rollen bör du vara resultatinriktad, lyhörd och kommunikativ samt känna dig trygg i att jobba såväl på svenska som engelska. Du klarar av att jobba strukturerat i en vardag som ofta blir ostrukturerad. Du är van vid att arbeta självständigt och söker alltid nya affärsmöjligheter. Sist men inte minst är du prestigelös och bidrar till en positiv stämning i gruppen. Du drivs och motiveras av att leverera det lilla extra och att vara en tillgång för teamet.
Poolia har sitt ursprung i Ekonompoolen som startades 1989. I Malmö har vi funnits sedan 1991. Vi är därmed ett av de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av att hyra ut och rekrytera kvalificerade ekonomer. Vår styrka har hela tiden varit vår stora bredd - vi förmedlar ekonomidirektörer och redovisningschefer likaväl som ekonomiassistenter och löneadministratörer.
Samtliga konsultchefer och rekryterare inom Poolia Ekonomi har en egen yrkeskompetens inom ekonomiområdet. De kan därför förstå kundens behov i dag och i framtiden, och matcha uppdrag och jobbsökande på ett professionellt och effektivt sätt leverera det lilla extra och att vara en tillgång för teamet.
Företagsbeskrivning
Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden Ekonomi, Administration, Life Science och IT & Teknik. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i fem länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.
Sluttext
Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld.
Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-11-08
Ange följande referens när du ansöker: 24668
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Poolia Malmö

Adress
Poolia Malmö

Jobbnummer
762030

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Malmö

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Malmö: