Konsultchef/Business manager Adecco Luleå
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Letar du efter en arbetsplats där du får arbeta i en föränderlig vardag och vara aktiv och bygga långsiktiga relationer med kunder och konsulter? Har du en bakgrund inom försäljning och drivs av att göra lönsamma affärer med nöjda kunder som resultat? Då kan du vara vår nästa Business manager på Adecco i Luleå!
Publiceringsdatum2019-04-01Om tjänstenSom Business Manager kommer du att ingå i ett kompetent team som präglas av stor öppenhet och teamkänsla. Du kommer att tillhöra vårt kontor i Luleå, där din roll innebär ett kombinerat ansvar för både kunder och konsulter. Vi har ett upparbetat nätverk av kunder som du vidareutvecklar relationen med samt kommer du tillsammans med Regional branch manager att arbeta in nya kunder. Som Business Manager har du personalansvar för ett antal konsulter som arbetar hos dina kunder och du ansvarar för samtliga personalrelaterade frågor, bland annat utvecklingssamtal, löneadministration, tidrapportering och lönesamtal.
Som Business Manager ansvarar du för att kartlägga dina kunder, göra tydliga affärs- och aktivitetsplaner samt skräddarsy säljinsatser för att nå uppsatta mål genom flexibilitet, lösningsfokus och hög närvaro hos dina kunder. Du rapporterar till Regional branch manager och kommer att arbeta tätt tillsammans med övriga kollegor som finns på kontoren i Luleå, Piteå och Gällivare.
I din roll som Business Manager kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innebära:
• Nykundsbearbetning
• Relationsbyggande med befintliga kunder, konsulter och kollegor
• Personalansvar och administration av medarbetare inom uthyrningsverksamheten
• Internt samarbete med leveransfunktioner och affärsstöd
Om dig
Längtar du efter att utmanas i din vardag och att få möjlighet att ta lärdom av dina misstag? Bra. Vi tror att du motiveras av att bygga upp och bibehålla goda relationer med både kunder och konsulter. Din energi får du av kontakten med dem och du räds inte för att arbeta självständigt på plats nära dina kunder och konsulter. Vi ser att du presterar på topp när du får möjlighet att ta ett stort eget ansvar i ett högt tempo och att du inte är rädd för att ta snabba beslut. Det är dessutom viktigt att vara noggrann i det administrativa arbetet som rollen kräver. Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning inom HR, ekonomi eller försäljning och ser det som starkt meriterande om du har säljerfarenhet och gärna inom konsult/bemanningsbranschen. Vi är ett globalt företag och det är av vikt att du har en god kommunikativ förmåga och kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. Körkort är ett krav för tjänsten.
Vi söker dig som är utåtriktad, som gillar att ha kul på jobbet och mer än gärna sprider din positiva energi till de i din närhet. Vill du ha en arbetsmiljö som präglas av laganda, energi och hög professionalism så är Adecco rätt plats för dig!
Om Adecco
Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. På Adecco ser vi dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till att vi går till jobbet varje dag. Som världens största HR-partner har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person på rätt plats.
I Sverige erbjuder Adecco såväl uthyrnings- och rekryteringstjänster som lösningar inom bland annat ledarskaps- och kompetensutveckling, karriärrådgivning, omställning och outsourcing på våra 59 kontor spridda över hela landet. Vår vision är att vara kundens och medarbetarens naturliga val. Naturligtvis är vi ett auktoriserat bemanningsföretag.
Anställningen
Tjänsten som Business manager har start enligt överenskommelse med vald kandidat och du kommer att erbjudas en tillsvidareanställning med 6 månaders prövotid. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, möjlighet till flextid, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. För dig som gillar att umgås med kollegor efter arbetstid så finns det många gemensamma aktiviteter som alla bjuds in till och vi pratar ofta om att det är allas ansvar att bidra till den goda arbetsmiljö som vi har idag.
Så ansöker duRekryteringsarbetet sker löpande med senaste ansökningsdag 15 april. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Ansvarig för rekryteringsprocessen är vår Talent Sourcer Linda Mattsson, e-post:
linda.mattsson@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön + provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Mattsson
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 4703195
Observera att sista ansökningsdag har passerat.