Konsultchef
Vårdassistans Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Vårdassistans Sverige AB i Stockholm Vårdassistans arbetar med bemanning och rekrytering av läkare, sjuksköterskor och socionomer till den svenska och norska marknaden. Grunden för Vårdassistans lades 2008 och vi har på kort tid blivit ett av de största bolagen i branschen. Vi tror att några av de viktigaste bidragen till vår framgång är vår entreprenörsanda, den positiva företagskulturen och viktigast av allt, våra ambitiösa medarbetare. Vi är ett företag som stolt står för våra värderingar kvalitet, driv, personligt och strukturerat.
Nu söker vi dig som vill bli vår nästa engagerade konsultchef. Vi vill anställa en driven, optimistisk problemlösare som gärna antar utmaningar. Du bör vara relationsskapande och kommunikativ både externt och internt.
Tjänsten innebär att arbeta med införsäljning gentemot kunder och konsulter. Du har ett helhetsansvar för dina kunder, både befintliga och nya och du ansvarar för hela bemanningsprocessen från uppsökande verksamhet till avslut. I tjänsten som konsultchef ansvarar du för att alla inblandade parter är nöjda och med tjänsten följer både personalansvar för de konsulter du anställer samt ekonomiskt ansvar för affärerna och ditt resultat.
Du kommer att överta en del befintliga kontakter men kommer även få möjlighet att vara med och bygga upp och utveckla nyare delar av affärsområdet i nära samarbete med dina kollegor.
För att lyckas i rollen bör du:
• Vara lösningsorienterad, snabbtänkt och ha en klar vinnarinstinkt
• Kunna hantera flera olika processer parallellt och arbeta i ett genomgående högt tempo där både tid och kvalitet är viktiga aspekter
• Skapa en bra balans mellan affärsfokus och respekt för detaljerna i det administrativa arbetet
• Vara prestigelös och inte vara rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i där det behövs
Du som söker bör ha tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, alternativt en bakgrund inom försäljning.
Som anställd på Vårdassistans får du vara del av ett framgångsrikt företag som drivs av att göra det lilla extra för våra kunder och konsulter. Vi strävar alltid efter att erbjuda den mest tillförlitliga vårdbemanningen i landet. Vår målsättning är att du snabbt och tryggt kommer in vår verksamhet. Vårt interna introduktionsprogram ger dig därför alla verktyg du behöver för att utföra ditt arbete på allra bästa sätt. Att vi levererar, presterar och framförallt har kul tillsammans ser vi som en självklarhet. Ditt resultat värderas högt och dina personliga egenskaper är viktiga för oss.
Kvalitet, miljö och samhällsengagemang
Hos oss på Vårdassistans kommer kvalitet alltid i första rummet. För oss innebär det att inte stanna upp och bli bekväma med ett arbetssätt där vi ser potential till förbättring. Vi är givetvis kvalitetscertifierade enligt ISO 9001:2008. Vi bedriver också ett aktivt miljöarbete och är miljöcertifierade enligt ISO 14001. Hela vårt arbete kretsar kring vård och omsorg som samhällsstödjande funktioner. Vårdassistans skänker kontinuerligt en del av verksamhetens överskott till välgörande ändamål och katastrofdrabbade områden genom SOS barnbyar och Plan Sverige.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Ordinarie arbetstid 8.00-17.00. 6 veckors semester. Resor kan ingå i tjänsten.
Publiceringsdatum2015-06-11ErsättningFast och rörlig lön
Vi tillämpar fast månadslön samt ett rörligt bonussystem
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-07-11
Vi intervjuar löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Ange följande referens när du ansöker: Konsultchef
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@vardassistans.seKontaktMaria Lindström 08-410 725 00
FöretagVÅRDASSISTANS SVERIGE AB
AdressVÅRDASSISTANS SVERIGE AB
Ölandsgatan 42
11663 STOCKHOLM
KontorsadressÖlandsgatan 42
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-41072500
Jobbnummer 2333225
Observera att sista ansökningsdag har passerat.