Konsulent till jour och familjehemsverksamheten
Jour- Och Familjehemsverksamheten / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jour- Och Familjehemsverksamheten i Stockholm,
Solna eller i
hela Sverige Jour och familjehemsverksamheten inom bolaget erbjuder kommunerna konsulentstödd jour och familjehemsvård.
Vi växer, och söker därför ytterligare en konsulent.
Du är socionom eller motsvarande. Vi söker dig med erfarenhet från familjehemsvård eller att du arbetat som socialsekreterare inom barn och ungdomsvård.
Arbetsuppgifterna kräver en flexibel, stresstålig och självständig hållning, samt en god förmåga att uttrycka sig i skrift.
Du kommer att ingå i ett öppet, trevligt och mindre sammanhang med ytterligare två konsulenter, en lärare samt enhetschef.
Vårljus satsar mycket på kompetensutveckling till sin personal och du får subventionerad friskvård.
Publiceringsdatum2014-07-16Arbetsuppgifter• matcha rätt barn till rätt familj
• stötta och handleda familjerna utifrån deras uppdrag
• skapa goda kontakter och samarbeta med socialtjänsten
• rekrytera och utreda nya familjer
• bidra till det fortsatta utvecklingsarbetet inom enhetens verksamhet
• viss jourtjänstgöring ingår
Varaktiget:
100%, 6 månaders provanställning- därefter tillsvidare
Så ansöker duBifoga CV och personligt brev
Endast ansökan via mejl
skicka ansökan till enhetschef
katarina.martin@varljus.sesenast 5.8
www.varljus.seKörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-08-05
Ansökan kan skickas till e-postadress:
katarina.martin@varljus.seFöretagJOUR- OCH FAMILJEHEMSVERKSAMHETEN
AdressJOUR- OCH FAMILJEHEMSVERKSAMHETEN
MISSIONSVÄGEN 16
16733 BROMMA
KontorsadressMISSIONSVÄGEN 16
BROMMA
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7042416
E-postadress:
katarina.martin@varljus.se Jobbnummer 1940715
Observera att sista ansökningsdag har passerat.