Kommunikatörer till Releasy

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Linköping
2018-02-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kommunikatörer till Releasy" (publicerad 2018-04-10) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Linköping, Norrköping, Solna, Stockholm, Borås eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Har du viljan att bli bäst på det du gör? Vill du ansvara för kundernas ärenden och ha kunden i fokus? Vill du utvecklas inom ett företag och göra en karriär? Då har du hittat rätt!

Just nu söker vi nämligen drivna, målmedvetna kommunikatörer till våra olika uppdrag på Releasy.

Publiceringsdatum
2018-02-14

Dina arbetsuppgifter
Som kommunikatör har du som huvuduppgift att ansvara över våra kunder som kontaktar oss via samtal, mail och chatt. Sociala medier och administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen"

Profil
Vi söker dig som brinner för service och som vill växa i din karriär. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundupplevelse. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande och effektiv. Vi vill att man har fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datorvana och vara duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.

Vad kan vi erbjuda dig?

• En möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag där du får ansvara för att hjälpa människor och ge den bästa möjliga service.
• En rolig arbetsplats med engagerade teamleaders som stöttar dig i din utveckling. Du ingår i ett team som arbetar tillsammans mot gemensamma mål och goda kollegor får du på köpet.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.
• Du har möjlighet att gå på massage under arbetstid.

Utvecklingsmöjligheter:

Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar ochkarriärtrappa. Releasys karriärtrappahar olika fokus och mål där man kan växa och göra karriär inom kundtjänsten.Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan man kommerdesto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachningoch kontinuerlig feedback av din teamleader för din fortsatta utveckling.

Arbetstider:

Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider och det kan variera beroende på vilken kundtjänst man blir aktuell för.

Omfattning:

Provanställning 80-100%.

Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Utbildningsbakgrund
Din anställning inleds med en utbildning för att bekanta dig med Releasy samt uppdragsgivaren du är tilltänkt till. I utbildningen lär du dig atthantera det optimala kundmötet i telefonoch de stödsystem som du kommer att arbeta med.

Start:

Löpande mars-juni.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan(CV, personligt brev, gymnasiebetyg) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2018-06-10. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta Carolina Cleber,carolina.cleber@releasy.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carolina Cleber

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Pipers väg 28
17073 Solna

Kontorsadress
Pipers väg 28, Solna

Jobbnummer
3963567

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: