Kommunikatör till Upphandlingsmyndigheten
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2018-06-21Om företagetJurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Dina arbetsuppgifterNu söker vi en Kommunikatör till Upphandlingsmyndigheten med placering i centrala Sundbyberg. Tjänsten, som är ett konsultuppdrag, omfattar heltid med start i början av september och pågår 6 månader framåt, med möjlighet till förlängning.
Dina arbetsuppgifterDu kommer att vara ett stöd i kommunikationsfrågor till hela organisationen och arbeta brett. Arbetsuppgifterna innebär att:
* Utveckla och förvalta rutiner och riktlinjer för bland annat materialproduktion och leverantörsbeställningar
* Beställa och följa upp beställda kommunikationstjänster av olika leverantörer
* Ta fram tidsplaner för produktion av det stöd myndigheten löpande producerar och säkerställa att dessa följs
* Ta fram och uppdatera ett lanseringsschema för myndighetens externa kommunikation
* Formgivning av enklare slag enligt myndighetens grafiska profil, både för webb och tryck
* Ansvara för att kvalitetssäkra material som producerats internt av olika arbetsgrupper inför publicering inklusive repro av tryckfiler
* Ta fram, alternativt förvalta, intern struktur för bildanvändning enligt grafisk profil och löpande stötta övriga medarbetare i bildval, bildsök och bildbehandling
* Producera och kvalitetssäkra presentationsmaterial i framförallt power point.
* Uppdatering av webb och intranät samt sociala mediekanaler.
Vem är du?
Vi söker dig som har högskoleutbildning exempelvis inom media och kommunikation eller likvärdig utbildning och minst tre års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt fem års arbetslivserfarenhet som kommunikatör eller liknande arbete. Du har god kunskap om digital kommunikation, sociala medier och varumärkesbyggnader. Du har goda kunskaper i redigeringsverktyg (exempelvis Indesign, Photoshop m.fl.) samt webbpubliceringsverktyget Episerver. Du har även goda kunskaper i MS Office. Vi ser gärna att du som person har god samarbetsförmåga och är kommunikativ.
Du erbjuds
Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet och är en utmanande och spännande roll hos Upphandlingsmyndigheten med placering i centrala Sundbyberg. Du kommer att vara anställd som konsult via oss på Jurek Rekrytering & Bemanning och uppdraget löper med start i början av september och löper 6 månader framåt. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Konsultchef Lena Cardelius på
lena.cardelius@jurek.se.
Välkommen med din ansökan via
www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Lön enligt överenskommelse
Intervjuer sker löpande
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLena Cardelius
lena.cardelius@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4218597
Observera att sista ansökningsdag har passerat.