Kombinerad tjänst inom bemanning och rekrytering

Retail House / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail House i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Vi är en shopper marketing byrå, med kontor i Stockholm och Oslo samt samarbetspartners i Köpenhamn och Helsingfors. I våra tre affärsområden Consult, Create och Activate har vi specialister, som med sin kompetens och erfarenhet kan få ditt varumärke att synas och sticka ut just där er målgrupp fattar sina köpbeslut. Det gör att vi alltid har spännande uppdrag i butik, i såväl dagligvaru- som detaljhandel. Vi växer och utvecklas ständigt och är alltid på jakt efter duktiga medarbetare. Titta gärna runt på vår hemsida, kanske söker vi just dig. Oavsett om du jobbar på vårt kontor eller som kommunikatör och eventpersonal ute i butiken så söker vi dig som är självgående, positiv och framåt.

Retail House är en shopper marketing byrå med kontor i Stockholm och Oslo. Med över ett decenniums erfarenhet har vi den bredaste bakgrunden i branschen, vi är störst i Sverige och marknadsledande i Norden. Retail betyder att man säljer eller marknadsför varor och vi gör det oftast direkt i butik. Vi växer ständigt och söker nu dig som vill vara med och forma vår framtida fältkår i en kombinerad roll inom rekrytering och bemanning.

Publiceringsdatum
2015-06-05

Dina arbetsuppgifter
Vi har personal över hela landet som varje vecka genomför marknadsföringsaktiviteter i butik i form av säljaktiviteter direkt mot kunden, skyltningar och exponeringar av kampanjvaror samt B2B-besök för enskilda varumärken . I denna kombinerade roll kommer du att dels arbeta med rekrytering till vår fältkår. Det innebär att du är involverad i hela rekryteringsprocessen, från kravprofil, annonsläggning och urval till intervjuer och administration kring anställningen. Dessutom kommer du att jobba med bemanning och i den rollen hitta rätt personal för respektive uppdrag samt coacha, följa upp och utveckla vår verksamhet med fokus på personalen.

Vi söker dig som nyligen avslutat din utbildning inom HR eller har tidigare erfarenhet av rekrytering och bemanning. Vi ser gärna att du är socialt säker och flexibel och för att trivas hos oss tror vi att du behöver vara prestigelös och lösningsorienterad.

Vi erbjuder dig en inspirerande miljö med kompetenta medarbetare som brinner för marknadsföring. Vi är ett härligt gäng där många av oss jobbar nära personalen vilket ger oss goda möjligheter att jobba i team och bolla med varandra.

Anställningen är en behovsanställning per timme med start i augusti. Omfattningen varierar med vår verksamhet och kan komma att omfatta upp till heltid.

I kommunikationen med vår personal ute i landet är det förstås av största vikt att du har kunskap om företaget och du kommer därför att starta din anställning med en introduktion men gå gärna in på vår hemsida, www.retailhouse.se för att skapa dig en uppfattning.

Urvalsprocessen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan idag.

Jobbinfo
• Rekrytering sker löpande

Kvalifikationer
Det är bra om du uppfyller de krav som arbetsgivaren har, men om du tror att du kan göra jobbet och viktigast av allt, verkligen vill ha det så rekommenderar vi att du söker det.
• Har du relevant utbildning inom personal?
• Har du erfarenhet av rekrytering?
• Har du erfarenhet av bemanning?

Fri som en fågel!
Du har friheten och möjligheten att bestämma precis hur mycket, eller lite, du vill jobba. Du kan planera långt i förväg om du vill men det finns också möjlighet att hoppa in med kort varsel om det passar dig bättre.

Vi har ett fantastiskt gäng som arbetar hos oss. Vissa arbetar bara ett par dagar på en månad, andra kör flera dagar i veckan. Du bestämmer själv om du vill ta ett uppdrag eller inte. Det vi kräver från dig är att du tar ansvar, är framåt och ambitiös.

Fördelar med att jobba hos oss!
Visar du ambition och intresse kommer du att kunna ha många olika spännande uppdrag via oss. Vi står för eventuella resekostnader och tillhandahåller utbildning inför olika projekt. Vi har en supportavdelning med telefontid mån-fre kl. 8-17 för våra kommunikatörer och hit kan du alltid vända dig med frågor.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Detta är en visstidsanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-07-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Retail House

Företag
Retail House

Adress
Retail House
Sankt Eriksgatan 121D
11343 Stockholm

Kontorsadress
Sankt Eriksgatan 121D, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2326392

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail House

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail House: