Key Account Manager till digital reklambyrå

AssistBemanning Sverige AB / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AssistBemanning Sverige AB i Stockholm, Huddinge, Västervik, Eksjö, Nässjö eller i hela Sverige

Bakom våra framgångar som Gasellföretag med dubbel A-rating ligger vårt engagemang och vår glädje över det vi sysslar med; Bemanning, Rekrytering och Outsourcing. Vi har ett grymt lokalsinne och vi är lätta och positiva att ha att göra med.
Nöjd - Kund - Garanti och kvalité säkerställs genom korta beslutsvägar och våra säljares totala kundansvar. Vi är alltid på tårna och medvetna om betydelsen av nöjda kunder och långa kundrelationer. Mervärdet för dig som kund förutom smidig administration är vår lyhördhet och snabba respons på dina behov och krav.
Vi är naturligtvis också Auktoriserade av Bemanningsföretagen, följer Bemanningsavtalet och vinnlägger oss om goda relationer med vår omvärld; fackförbund, arbetsförmedlingar och myndigheter.
Kort sagt, tillsammans med oss skall lösningarna av dina bemanningsbehov bli lite smidigare och lite enklare.
Nu söker vi för kunds räkning en Key Account Manager (KAM), vilket är en digital reklambyrå som startade 2006 och inriktar sig inom områdena kommunikation, strategi och affärsutveckling. De har haft en snabb och framgångsrik utveckling och idag är de en heltäckande reklambyrå med flera kända kunder.
I rollen som KAM kommer du vara en nyckelperson med ansvar för byråns huvudkunder och den fortsatta utvecklingen av nuvarande och framtida projekt, vilket innebär att du kommer ha löpande och nära samarbete med dessa kunder och samtidigt vara en resurs för projektledarna. Det är viktigt att du har ett helhetsperspektiv med ett långsiktigt tänkande för att utveckla och förvalta befintliga nyckelkunder samt bidra till att kundstocken växer. För att hitta den ultimata lösningen för kunden är du kvalitetsmedveten och använder en problemlösande arbetsmetod. Du bör även vara van vid att ta ansvar och känna starkt engagemang för dina åtaganden.  
I dina arbetsuppgifter kommer du ha ansvar över:
• Budgetansvar
• Kundkontakt
• Inköp
• Utveckling och utvärdering av kunder
• Nyutveckling
Vi söker dig med bred erfarenhet inom branschen, det är meriterande om har en akademisk utbildning inom relevant område.
Som person förväntas du vara en glad och utåtriktad person som är mål- och resultatinriktad samt att du brinner för affärer. För att lyckas som KAM är det viktigt att du kan planera ditt arbete för att nå långsiktigt uppsatta mål samt skapa goda relationer. Du skall vara van vid att ta ansvar, vara självgående och drivande samt ha lätt för att samarbeta med andra. Du uppskattar ett snabbt tempo och drivs av en inre motivation att lyckas med ett projekt.
Rekrytering sker löpande så vänta inte utan skicka in din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2011-11-19

Arbetstider och omfattning
Heltid, tillsvidare, 6 månaders provanställning kan tillämpas.

Ersättning
Enligt ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-11-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Henrik Vesanen, 0706301544

Företag
AssistBemanning Sverige AB

Adress
AssistBemanning Sverige AB
Fabriksgatan 7
41250 Göteborg

Jobbnummer
1084522

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AssistBemanning Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AssistBemanning Sverige AB: