Kampanjprojektledare/Growth hacker

3 / Logistikjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 3 i Stockholm, Solna, Täby, Södertälje, Gnesta eller i hela Sverige

Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Under 2018 kommer vi på Tre att byta lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.

Om Lojalitet

Vi investerar tungt i vår lojalitets-avdelning med ambitionen att bli nummer 1 bland svenska operatörer när det gäller riktad digital kommunikation och kundupplevelse. Syftet är att våra kunder ska blir de mest nöjda i branschen och att vi förtjänar våra kunders lojalitet.

Vi söker dig som vill vara med och driva utvecklingen inom lojalitet, CRM och kundupplevelse tillsammans med oss på Tre. Detta innebär att vi måste ligga i framkant vad gäller kundinsikt, analys, teknik och kommunikation.

Publiceringsdatum
2018-05-04

Arbetsuppgifter
Som kampanjprojektledare / growth hacker brinner du för att nå resultat och kommer själv med konkreta idéer för att nå dessa. Du är ansvarig för planering, genomförande, ständig förbättring av kampanjer, triggerbaserad kommunikation och andra lojalitetsskapande koncept mot våra privatkunder. Du jobbar tätt med analytiker, kreatörer, IT, kundinsikt och kanalerna för att uppnå dina mål. Hela Lojalitetsavdelningen består av 10 personer.

Din roll innefattar arbetsuppgifter
• Utifrån affärsmål initiera, driva och följa upp löpande kampanj & -kundlivscykelaktiviteter samt nya lojalitetskoncept
• Framtagande av kampanjer, skapa kommunikation, val av kommunikationskanal, och säkra multikanalbearbetning
• Hålla ihop kampanjarbetet mellan avdelningarna på Tre samt att säkra att kundaktiviteterna är genomförbara utefter tekniska, juridiska och finansiella aspekter
• Säkerställa att projekten uppnår definierade mål samt presentera uppföljning för olika intressenter
• Löpande delta i och leda förbättringsprojekt tex förbättra kampanjprocessen och öka graden av automatisering

Vem tror vi att du är?
• Relevant utbildning inom marknadsföring eller liknande
• Arbetat ett par år med att projektleda kommunikationsprojekt mot konsument / B2C
• Meriterande, men inget krav, är erfarenhet av SAS CI och/eller Sales Force Marketing Cloud (eller andra kampanjsystem tex Adobe Campaign)

Som person tror vi att du har ett stort intresse för datadriven kommunikation och kundupplevelse och brinner för att kombinera detta med att nå företagets mål. Du gillar att ta helhetsansvar och att ha många bollar i luften samtidigt. Detta kombinerar du med ett strukturerat arbetssätt. Vi tror även att du gillar att jobba/driva projekt tvärfunktionellt då du kommer att jobba nära många andra delar av bolaget (innehåll, kanaler och analys med flera).

Då urval och intervjuer kommer att ske löpande uppmanar vi dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Sista dag att ansöka är 2018-05-20

Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Christian Sundgren, Head of Loyalty, christian.sundgren@tre.se.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
3

Adress
3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensgatan 98

Jobbnummer
4124868

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 3

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 3: