KAM Support Professional till Coca-Cola i Jordbro!

Coca-Cola Europacific Partners Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Haninge, Ödeshög, Hjo, Vadstena, Boxholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coca-Cola Europacific Partners Sverige AB i Haninge, Trollhättan, Växjö, Göteborg, Kalmar eller i hela Sverige

Är du driven, social och gillar att ha fler kontaktytor? Tycker du om förändringsarbete och har en passion för administration och att effektivisera? Då har vi rollen för dig!

Om rollen:
Commercial Support är KAM-avdelningens stöd när det gäller system, processförbättringar, underlag och analyser. Teamet är experthjälpen och oljan i maskineriet och jobbar i ett nära och lyhört samarbete med såväl KAM och kundchefer som våra centrala kunder. Vi säkerställer också insights och hög kvalitet för kundernas återrapporterade försäljningsdata såväl som för interna försäljningsprognoser i Promax. Teamet är involverade i arbetsuppgifter som rör våra interna system, uppföljningar, analyser och skapande av underlag för ersättningar och bonusar till våra grossister och kunder. Commercial Support ansvarar också för att i samband med nyhetslanseringar och introduktion av nya produkter säkerställa att våra kunder erhåller korrekt artikel- och prisdata samt kommunicera den internt. Vi har god kunskap om KAMs behov och leder och koordinerar också systemprojekt och förbättringar av KAM-verktyg.
För att du ska trivas i rollen behöver vara en fena på administration och gilla en koordinerande roll där du kommer att ge support till KAM och kunder samtidigt som du kontinuerligt jobbar med förbättringar och effektiviseringar av våra arbetsprocesser och verktyg.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Driva och utveckla arbetsprocesser för KAM och kunder genom att leda och implementera förbättringar och effektiviseringar av våra arbetsprocesser och arbetssätt
Supporta KAM i affärssystem och vara ett aktivt affärsstöd till våra KAM för utvalda kunder
Utveckla, implementera och följa upp administrativa processer och rutiner inom KAM samt utveckla vår affär med centrala kunder
Administrera och effektivisera hur vi arbetar med uppföljningar, utbetalningar, bonusuppföljningar m.m.
Vara en tydlig kravställare för vårt behov av support från våra funktioner inom Shared Service Centre
Agera Subject Matter Expert, delta i och driva delar av olika projekt för implementering av verktyg till KAM såsom t.ex. KAM Connect

Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid med start enligt överenskommelse. Du rapporterar till Sr Mgr Commercial Support och du kommer vara baserad på vårt moderna huvudkontor i Jordbro, Stockholm.

För att lyckas i rollen behöver du:
Minst gymnasieutbildning, meriterande med annan utbildning
Goda kunskaper i Office-paketet, speciellt excel
Meriterande är kunskap i Promax, SAP BW, Salesforce eller liknande system
Stort intresse för att utveckla och effektivisera arbetsprocesser
Gärna erfarenhet att arbeta inom FMCG och ha förståelse för vår business och våra kunder och hur vi utifrån det kan stötta försäljning
Ha erfarenhet av kundkontakter och kunddialoger med både interna och externa kunder
Du kommer jobba tvärfunktionellt och ha många kontaktytor på både nationell och internationell nivå behöver du vara flytande i tal och skrift i både svenska och engelska

Förför allt tror vi att:
Du är en social och driven person med hög kundservicekänsla och brinner för att supporta våra kunder. Som person är du flexibel och van att arbeta adhoc och trivs i en föränderlig roll. Du brinner för att utveckla och effektivisera administrativa processer har god förmåga att självständigt ansvara för att hitta och implementera nya lösningar. Du är strukturerad och analytiskt i ditt arbetssätt har god samarbetsförmåga då du förstår vikten av att lyssna på ditt team och sätter dig in i deras behov. Vi tror att din drivkraft ligger din lösningsorienterade och serviceinriktade personlighet samt i din positiva inställning.
Vi värdesätter en varierad personalstyrka och välkomnar därför dig att söka oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi erbjuder dig:
Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) är ett innovativt och dynamiskt företag med stort fokus på hållbarhet i alla led. Vi brukar säga, " You may join for the brand but stay for the people", och det stämmer verkligen! Hos oss får du möjlighet att växa i en snabb och innovativ bransch tillsammans med våra anställda, kunder och konsumenter. Du får mycket eget ansvar från första dagen och du får möjlighet att verkligen göra skillnad. Vårt recept på framgång är att vi är passionerade, hårt arbetande och engagerade i våra produkter, våra kunder och varandra. CCEP är en plats där människor kan växa, vara glada och må bra på en trygg, öppen och inkluderande arbetsplats. Om du vill du veta mer om människorna bakom våra drycker och dina framtida kollegor hos oss hittar du våra stories på https://www.coca-cola.se/100voices.

You may join for the brand but stay for the people!
Låter det intressant?
Då rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Emilia Kottorp, ekottorp@ccep.com. Varmt välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Coca-Cola Europacific Partners Sverige AB (org.nr 556471-8301)
Dryckesvägen 2C (visa karta)
136 87  HANINGE

Jobbnummer
7273198

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coca-Cola Europacific Partners Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coca-Cola Europacific Partners Sverige AB: