Jysk Söker En Engagerad Transport & Administration Manager
Nåvi AB / Inköpar- och marknadsjobb / Jönköping
2022-10-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Jysk Söker En Engagerad Transport & Administration Manager" (publicerad 2023-01-24) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nåvi AB i Jönköping,
Habo,
Vaggeryd,
Nässjö,
Ulricehamn eller i
hela Sverige JYSK växer så det knakar och vi går en expansiv framtid till mötes, med massor av spännande projekt på vårt distributions center, vi bygger ut och bygger om.
Verksamheten har stor potential att utvecklas ytterligare och deras organisation kommer också fortsatt att växa. Vi söker någon som vill vara med på resan att utveckla samt optimera transportlösningar och säkerställa en bättre kundupplevelse samt utveckla medarbetare inom supportfunktionerna.
Utmaningen
Att arbeta på JYSK DCN är mer än bara ett yrke. De som arbetar där brinner för att skapa en kundupplevelse utöver det vanliga. Dem är hängivna och dedikerade.
De väljer att skratta och ha kul även när det är som mest att göra. För JYSK är den största belöningen när bilarna kommer fram till butikerna och e-handels kunder. Då har dem lyckats.
Tjänsten som T & A Manager innebär operativt och strategiskt ansvar för all planering, utveckling och optimering av transport & administrativa processer på vårt DC i Nässjö. Du kommer att ingå i ledningsgruppen för logistik i Sverige/Finland.
Viktiga fokusområden är transportupphandlingar med fokus på kundupplevelse och kostnad, planering av inkommande gods samt support för butiksnät och e-handelskunder i Sverige och Finland.
Tillsammans med ditt team som består av 13 medarbetare varav en transportspecialist, 3 internadministratörer och 1 teamledare arbetar du med att effektivisera och följa upp processerna inom ditt ansvarsområde.
Huvudsakliga arbetsuppgifter är:
• Transportupphandlingar, uppföljningar av leverantörer.
• Support till butiker och kundtjänstavdelning för e-handelskunder.
• Planering av kundorders.
• Internadministration - Finans, Kommunikation samt personaladministration.
• Förbättringsarbete och måluppföljning.
• Ansvarar för planering av ankommande och avgående gods.
• Personalutveckling, utvecklingssamtal, pipelinearbete och rekryteringar inom den egna avdelningen.
Vem är du?
Vi ser även att du har med dig följande kvalifikationer:
• Transportupphandlingar & Förhandlingar.
• Tidigare arbetslivserfarenhet av ledarskap inom näringsliv, tillverkande industri eller liknande, gärna med inriktning mot logistik där du även har lett andra chefer och nyckelpersoner.
• Erfarenhet av förbättringsarbete.
• Goda IT-kunskaper och förståelse för flöden. Gärna arbetat med affärssystem SAP eller liknande.
• Projektledning.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
DETTA ÄR DU.
Du är engagerad och har en positiv personlighet samt har förmågan att bibehålla strukturen, samtidigt som du "får saker gjorda". Du är en resultatorienterad, prestigelös, kommunikativ ledare med stort fokus på struktur och framdrift. Du brinner för ledarskap och möjligheten att få andra människor att växa. Du har ett genuint intresse för logistik, flöden, support och administrativa processer.
Du känner igen dig i JYSK Values som är Köpman, Kollega och Kåranda & JYSK leadership som är Leader, Coach and Communicator.
En viktig del i rollen är att arbeta efter JYSK strategi - "Seamless and closer to the customer".
Är du idag en mångsidig ledare som har förmågan att entusiasmera och involvera dina medarbetare samt har förmågan att nå mål, då kommer du att trivas hos JYSK!
BRA ATT VETA.
• Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
• Placering är i Nässjö.
• Du har ca 10 resdagar per år.
• Du rapporterar till Logistic Manager.
Tycker du att det låter intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-10-21ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNåvi AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nåvi AB (org.nr 559286-4317)
Arbetsplats Nåvi Rekrytering & Rådgivning
Kontakt Rasmus Lindholm
rasmus@navirekrytering.se 0761712890 Jobbnummer 7097722
Observera att sista ansökningsdag har passerat.