Jura Söker En Administratör/säljsupport

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

JURA är ett modernt och innovativt företag inom kaffebranschen och det ledande varumärket inom premiumsegmentet för helautomatiska kaffemaskiner för hemmabruk, kontor och restaurang. JURA Sweden AB är ett dotterbolag till det schweiziska moderbolaget JURA Elektoapparate AG och ansvarar för all distribution, försäljning och service av sina produkter. För mer information, besök oss på www.se.jura.com
Jura Sverige skapar just nu ett nytt kontor med placering i Stockholm, och här kommer 6-7 medarbetare att arbeta. Det nya teamet kommer att bestå av medarbetare inom funktionerna säljsupport/administration, service och ekonomi. Tjänsten som Administratör/Säljsupport är en ny tjänst som ska tillträdas snarast/enligt överenskommelse.

Publiceringsdatum
2010-10-14

Dina arbetsuppgifter
Som Administratör/Säljsupport blir din huvudsakliga arbetsuppgift att från kontoret ge JURAs kunder service och support gällande allt från att hantera order till att följa upp leveranser och transporter, samt att bistå säljare med support. Du tar fram säljmaterial, assisterar och förbereder för mässor och events och stöttar vid behov även ekonomiansvarig med administrativa uppgifter såsom fakturahantering och rapportering. Detta är en bred roll som innebär många kontaktytor såväl internt som externt. Till största delen har du kontakt med dina kunder och kollegor per telefon och mail, men du kommer också att vara delaktig i kundmöten där du assisterar vid kundvisningar i JURAs ?showroom?.
Vem söker vi?
Vi söker dig som tidigare har arbetat med kunder och service i en liknande roll. Du är van att arbeta med stort eget ansvar och ser vad som ska göras, har initiativförmåga och lätt för att skapa kontakt med människor. Vidare har du god administrativ förmåga, behärskar Officepaketet och gärna även något Layoutprogram, samt talar engelska obehindrat. Har du kunskap i Tyska är detta meriterande, dock ej ett krav. Som person är du utåtriktad, flexibel och har god samarbetsförmåga.
Vi erbjuder dig
Vi erbjuder en spännande roll med utvecklingsmöjligheter!
Intresserad?
I denna rekrytering samarbetar Jura med Adecco Rekrytering. Vi behandlar ansökningarna löpande under ansökningstiden. Du ansöker via www.adecco.se, under lediga tjänster och sista ansökningsdatum är den 1/11. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Sofia Adolfsson, 08-598 981 92.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Sofia Adolfsson, Rekryteringskonsult, 08-598 981 92, sofia.adolfsson@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
754241

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: