Junior supportkonsult inom e-handel / e-commerce / Windows Serve

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-12-18

Företaget
Företaget är ett verksamhets- och IT-konsultbolag med över 600 anställda i 12 länder. Det är ett entreprenörsdrivet bolag med högt i tak och en prestigelös atmosfär. Målet är att alltid ligga i framkant kring teknisk och strategisk rådgivning och man har idag marknadens mest heltäckande erbjudande inom digital handel. Detta inkluderar allt från affärsstrategi till djup teknisk kompetens och strategisk design.

Sedan starten 2006 har företaget lyckats skapa Nordens största kompetensmiljö inom e-handel med ett hundratal konsulter. Idag väljs de ständigt som partner av de mest välkända och krävande företagen i alla typer av branscher. Resan har dock bara börjat och nu hoppas företaget att fler vill vara med och bryta ny mark tillsammans.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som supportkonsult kommer du att arbeta i en bred roll med fokus på att hjälpa företagets kunder när de har problem med applikationer inom e-handel och produktinformation. Tjänsten innebär både användarstöd och en teknisk support.

Du kommer bli en viktig del av företagets service desk som fokuserar på applikationer inom affärsområdet Commerce. Du ansvarar för att ärenden behandlas enligt företagets etablerade supportprocess. För ärendehantering tillämpas Atlassian JIRA och de har en väl utvecklad kunskapsdatabas baserad på Wiki-verktyget Atlassian Confluence och information i JIRA. Rollen innebär mycket kundkontakt samt kontakt med Second line-support inom affärsområdet.

Ambitionen är att supportkonsulter ska ha hög teknisk kompentens på applikationerna vilket innebär att du kommer du få möjligheter att certifiera dig på deras applikationer och utföra projektuppdrag såsom nyinstallationer och uppgraderingar. På sikt finns möjligheten att ta rollen som Incident Manager.


Kvalifikationer
• Nyexaminerad från akademisk högskoleutbildning inom IT/systemvetenskap eller annan relevant utbildning
• Erfarenhet av en liknande roll är meriterande men inte ett krav
• Du behärskar Windows Server väl och har kunskaper inom nätverkskommunikation
• Baskunskaper inom .NET-programmering
• Kunskaper inom Linux
• Mycket meriterande med erfarenhet av att arbeta med inRiver PIM, hybris, Infor e-Sales, Litium Studio, EPiServer eller andra tillämpningar inom e-handel eller produktinformation
• Du behärskar svenska och engelska mycket väl i tal och skrift

Vi söker dig som ger positiv energi och är en driven doer som trivs i en fartfylld miljö. Du är övertygad om att den bästa vägen till framgång är via nöjda kunder. Du är social och kan lätt anpassa dig efter olika människor och kan hantera deras förväntningar. Vidare är du strukturerad, ansvarstagande, noggrann och lösningsfokuserad. Du har god förmåga att identifiera och lösa problem på egen hand och är inte rädd för att kika "under skalet" på applikationer. Du förstår fördelarna med att dokumentera utförda uppdrag och ser det som en naturlig del av dina arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maja Vukasinovic maja.vukasinovic@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3859536

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: