Junior It-tekniker till servicedesk/helpdesk med intresse för go

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är bemannings- och rekryteringsföretaget för akademiker i början av karriären och för dig som är mer erfaren. Vi erbjuder extrajobb och rekryteringar inom hela tjänstemannaområdet.

Publiceringsdatum
2014-07-30

Företaget
Företaget tillhandahåller produkter och tjänster som ökar människors vardagssäkerhet och trygghet. Exempel är nyckelreturservice, spärrtjänst av förlorade kort, mobil och ID-handlingar, stöldmärkning och larm. Företaget tillhör en internationell företagsgrupp inom vardagliga säkerhettjänster som i nuläget återfinns i Norden och Östeuropa. Idag har de över 1 miljoner användare och fortsätter att växa.

IT-avdelningen stödjer verksamheten i Sverige, Finland och Norge. Du kommer arbeta på kontoret i Stockholm och ingå i ett team med mycket kunniga kollegor inom IT. Här är företaget där du ges chansen att utvecklas i ett mycket kompetent IT-team - du har drivet, energin och viljan att ge allt!

Som It-tekniker arbetar du i företagets servicedesk/helpdesk och stödjer medarbetare i olika IT-frågor. Du löser incidenter och beställningar som rapporteras till ärendehanteringssystemet. Det kan exempelvis vara användarsupport, applikationsförfrågningar eller datautrustning. Vid tyngre ärenden vidarekopplar du till någon av dina seniora kollegor.

Dina arbetsuppgifter
Som It-tekniker arbetar du i företagets servicedesk/helpdesk och stödjer medarbetare i olika IT-frågor. Du löser incidenter och beställningar som rapporteras till ärendehanteringssystemet. Det kan exempelvis vara användarsupport, applikationsförfrågningar eller datautrustning. Vid tyngre ärenden vidarekopplar du till någon av dina seniora kollegor.

Kvalifikationer
• Yrkesutbildning inom Data/It. Gymnasiekompetens alternativt yrkeshögskola
• Erfarenhet av någon typ av IT-support
• Erfarenhet av support av Windowsklienter (Windows 7)
• Användarhantering i Active directory (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
Då personligt engagemang, glädje och positiv vilja värderas högt på företaget ser vi att du är en person som ser lösningar och inte problem. Du är en "doer", du brinner för att hjälpa andra och har ett genuint intresse för teknik. Din personlighet och positivt bemötande är minst lika viktigt som din kompetens inom IT.

Övrig information:

Start: Omgående
Omfattning: Heltid, Måndag-Fredag 08:00-17:00
Plats: Stockholm
Lön: Kontakt: Bravura, 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Mer info på extern webbplats , tillsvidare

Ersättning
Mer info på extern webbplats

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-08-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Vannfält-Restorp

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
1948901

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: