Junior Business Manager Till Alten

Alten Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alten Sverige AB i Stockholm, Upplands Väsby, Södertälje, Uppsala, Östhammar eller i hela Sverige

ALTEN växer och söker dig som är intresserad av att arbeta i en bred roll med fokus på försäljning, rekrytering och ledarskap!

Som Business Manager kommer du att vara delaktig i att utveckla vår affär inom Stockholmsområdet. Du blir en del av vår Stockholmsdivision som i dagsläget består av 26 chefer där du ingår i ett chefsteam på 5 personer.

Vad gör en Business Manager?
Som Business Manager på ALTEN får du möjlighet att arbeta brett och varierat i en utmanande roll där dina arbetsuppgifter innefattar:
• Försäljning: ditt fokus ligger på att bygga relationer med både befintliga och nya kunder vilket innefattar allt från att ringa samtal till att ha möten där du hjälper kunderna med deras olika utmaningar.
• Rekrytering: du intervjuar och utvärderar kandidater för att kunna bygga ditt eget team. Du får stöttning av vår interna rekryteringsorganisation och har det övergripande ansvaret för att hitta rätt kompetens samt att matcha uppdrag med kompetenta konsulter.
• Ledarskap: du har personalsvar för din egen konsultgrupp där du leder, stöttar och coachar dina medarbetare. Du genomför utvecklingssamtal, lönesamtal samt har regelbundna avstämningar med dina konsulter.

Vi söker dig som
• Har en magister- eller masterexamen
• Har 1-5 års arbetslivserfarenhet, gärna inom försäljning, rekrytering, ledarskap eller teknikbranschen
• Behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlighet och tror att du utöver ovan nämnt är målinriktad och drivande. Du har ett sinne för affärer, en stark vilja att utvecklas och ett intresse för att arbeta med relationer.

Varför ska du välja ALTEN?
Som ett av Europas största konsultbolag kan vi erbjuda dig en start på din ledarkarriär där det finns stora möjligheter för din utveckling. Vi har en väldefinierad karriärtrappa och erbjuder dig både nationella och internationella utbildningar för att du ska kunna nå dina mål. Du får även regelbunden coachning för att få hjälp att utvecklas i din roll.

Hos oss får du även möjligheten till ett stort affärsnätverk och din roll innehåller många spännande erfarenhetsutbyten. Vi erbjuder dig en rolig arbetsplats som präglas av fartfylldhet, frihet under ansvar och härliga kollegor. Du får även en konkurrenskraftig lön och tjänstebil.

Sista ansökningsdag för tjänsten är 20 augusti. För frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta HR Partner Sofia Johansson på sofia.johansson@alten.se. Vi kommer tyvärr inte kunna besvara frågor mellan v.28-33.

Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2018-07-05

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
HR-avdelningen, Alten

Företag
Alten Sverige AB

Adress
Alten Sverige AB
Theres Svenssons gata 15
41755 Göteborg

Kontorsadress
Theres Svenssons gata 15, Göteborg

Jobbnummer
4242238

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alten Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alten Sverige AB: