Jobba i Aten, Grekland med support på svenska eller norska!
Stockholm, Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stockholm, Stockholm i Stockholm Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi
Erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance
grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 62 länder med mer än
182.000 anställda på 270 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består
Teleperformance Nordic AB av 6 kontor i Norden med 1800 anställda. För mer info besök www.
teleperformance.com ,
www.teleperformancecareer.com .
Vi söker just nu efter medarbetare till vår kundserviceavdelning för Canal Digital i Aten, Grekland.
Du kommer att jobba tillsammans med nordiska medarbetare för att ge support till kunder i Norge.
Hos Teleperformance i Grekland hanteras en mängd stora kunder och man erbjuder kundservice på 28 olika språk vilket skapar en riktigt rolig, mångkulturell arbetsplats. Vi erbjuder även språkkurs i grekiska för den som önskar det, samt en mängd olika sociala event som skapar trivsel och sammanhållning.
Teleperformance hjälper dig på plats med att hitta bostad, och ger god support för dig att komma igång på plats. Den här är en perfekt utmaning för dig som vill prova på något nytt men i Teleperformance Hellas trygga regi!
Rollen som kundservicemedarbetare för Canal Digital innebär att:
• Hantera/lösa kundärenden inom olika områden
• Säkra att kunder får svar på alla sina frågor för att säkra god FCR
• Hantera beställningar/ge enklare teknisk support
• Hantera merförsäljning på inkommande samtal
Vi söker dig som:
• Har mycket goda kunskaper i norska eller svenska språket (skriftligt och verbalt)
• Kunskaper i engelska språket (för att trivas utomlands)
• Är en serviceinriktad person som är positiv & proaktiv
• Är självgående och målmedveten person som alltid försöker se lösningar
• Har god ansvarskänsla och närvaro
Utbildningsstarter: 4 maj, 1 juni, 6 juli, 3 augusti, 7 september , 5 oktober. Ansökningar tas emot och hanteras löpande!
För frågor, kontakta: Atle Huseby, HR Manager, (+47) 99 73 72 71.
Varaktighet, arbetstid
100% tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2015-04-22ErsättningFastlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-07-06
Ange följande referens när du ansöker: 2015/56
Ansökan sker via företagets webbplats.
FöretagStockholm, Stockholm
AdressStockholm, Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm
KontorsadressSt Eriksgatan 115
Jobbnummer 2261120
Observera att sista ansökningsdag har passerat.