Jobb som Stöd till inköpsavdelning på en drömarbetsplats
Manpower / Ekonomiassistentjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Håbo,
Enköping eller i
hela Sverige Swedavia är ett företag som både öppnar dörrar och ögon och där alla ska känna sig välkomna och inkluderade. Här har du ett företag som vill visa vägen och vara en god förebild när det gäller hållbarhet genom att aktivt arbeta med att utveckla samarbeten och relationer för att på bästa sätt kunna bidra till samhället i stort.
Med värderingar såsom pålitlighet, stort engagemang och med ett nytänkande och välkomnande sätt, fyller Swedavia flygplatserna med innehåll som matchar resenärernas och kundernas behov med högsta tänkbara service vid flygplatserna.
För att trivas på Swedavia är det viktigt att du delar synsättet där lust och glädje skapas tillsammans med kollegor och kunder och du ser det som en naturlig del i ditt arbete. Du är engagerad och bidrar aktivt till din egen och verksamhetens utveckling.
Till vår kund Swedavia på Arlanda söker vi dig som är intresserad av ett uppdrag som Stöd till inköpsavdelningen. Uppdraget är till en början på 3 månader med möjlighet till förlängning och med start omgående. Du blir anställd hos oss på Manpower och uthyrd till vår kund.
Uppdraget
Som stöd till inköpsavdelningen består dina arbetsuppgifter till större delen av:
* Registrera ramavtal i ekonomisystemet (IFS) samt avtalsdatabas (E-avrop), samt enligt Swedavias dokumenthanteringsplan arkivera och registrera originalhandlingar i systemet EDH.
* Upprätthålla lista över avtal som registreras, och publicera tillhörande information i ramavtalsdatabasen.
* Genomsyn av ramavtalsdatabasen avseende larm och bevakning
* Uppdatera avtalsdatabas och inventera/registrera ramavtal i IFS, för att säkerställa att båda systemen har samma information om inköpsavtal
* Hantera annan inköps administration
* Delta vid eventuella interna och externa möten och protokollföra
* Stödja inköpsledningsgrupp med förekommande administration
Du kommer att rapportera till Operativ Inköpschef
Vem är du?
Du som söker har goda kunskaper i Office paketet med exceptionellt goda kunskaper i Word.Du har erfarenhet av någon form av Ekonomihanteringsystem och/eller inköpssystem. Du har också erfarenhet av dokument och informationssystem. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet avseende dokumenthantering och är van vid att registrera administrativa uppgifter i olika system. För att trivas och lyckas i rollen är du kommunikativ och behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du har även goda kunskaper i engelska.
Du kommer att trivas på Swedavia om du gillar att ha koll på detaljer, tycker om att arbeta i högt tempo, hoppa mellan olika frågeställningar, tycker checklistor är fantastiskt och kluriga frågor som du inte vet svaret på är roliga utmaningar att lösa.
Så här ansöker du
Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt trots att ansökningsperioden inte ännu gått ut, så tveka inte att ansöka redan idag! Du gör detta genom att registrera en profil och ditt CV på
www.manpower.se. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Ghazaleh Köse via mail eller via telefon T: 018 -18 59 73.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
Publiceringsdatum2017-11-22ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-29
Ange följande referens när du ansöker: 34084
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGhazaleh Köse
ghkose@manpower.seFöretagManpower
AdressManpower
19045
19045 0380
KontorsadressStockholm-Arlanda
Jobbnummer 3815974
Observera att sista ansökningsdag har passerat.