JM Bostad Produktion Eftermarknad söker Garantisamordnare

JM AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JM AB i Stockholm, Solna, Järfälla, Sollentuna, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Är du en administrativ klippa med hög servicekänsla som kommer till din bästa rätt i en koordinerande roll? Då tror vi att tjänsten som Garantisamordnare på JM Bostad Produktion Eftermarknad kan vara något för dig!

Din roll
I rollen som garantisamordnare ansvarar du för att ta emot, hantera, fördela och följa upp inkomna felanmälningar från våra kunder. Du är en viktig länk mellan JM, underentreprenör och kund vad gäller att identifiera brister, återkoppla och säkerställa utförande.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:
• Sortera och skicka vidare inkomna ärenden till rätt mottagare
• Följa upp ärenden som är skickade till våra underentreprenörer
• Ansvara för att ta fram och kommunicera relevant statistik
• Hantera fakturor
• Sammanställa och skicka ut reklamationer
• Göra beställningar
• Uppdatera och underhålla information i ärendehanteringssystemet
• Samarbete och samverka med kundtjänst, regionerna och JM@home för att jobba med erfarenhetsåterföring

Din arbetsdag kommer vara varierad med många kontaktytor, såväl internt som externt. Arbetsuppgifterna innehåller en mix av både analytisk och mer operativ pragmatisk karaktär där du ges stort utrymme för att arbeta med eget effektiviserings- och förbättringsarbete.

På vår eftermarknadsavdelning arbetar ytterligare en garantisamordnare. Placering för denna tjänst är på vårt driftkontor i Hagalund.

Din person
Vi söker dig som trivs i en utåtriktad och samordnande roll med mycket kundkontakt. Noggrannhet, förmåga att arbeta strukturerat och att hålla många trådar samlade i din hand är grundförutsättningar för att bli framgångsrik i rollen. En positiv inställning, hög servicekänsla och fokus på att hitta bra och effektiva lösningar kommer göra dig ännu mer lyckad i rollen.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst några års yrkeserfarenhet av att arbeta i en koordinerande och administrativ roll. Arbetet kräver även att du har en mycket god dator- och systemvana. Erfarenhet av att arbeta med reklamationer/eftermarknadsfrågor är inget krav men starkt meriterande. Även erfarenhet av att arbeta i Incit Xpand och CRM/ärendehanteringssystem bedöms som ett plus.

Övrigt
Tjänsten är på heltid tillsvidare. Tillträde önskas så snart som möjligt.
Vid frågor är du välkommen att kontakta HR-partner, Sara Björkman på 08-782 88 02 (sara.bjorkman@jm.se) eller Chef Garanti, Eva Ahlbin på 08-782 88 31 (eva.ahlbin@jm.se)

Vi hanterar inkomna ansökningar löpande så skicka därför in din ansökan redan idag!

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare.

Publiceringsdatum
2018-03-16

Ersättning
Fast månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Björkman

Företag
JM AB

Adress
JM AB
Gustav III:s boulevard 64
16982 Stockholm

Kontorsadress
Gustav III:s boulevard 64

Jobbnummer
4026861

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JM AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JM AB: