IT-upphandlare till infrastrukturprojekt, Stockholm
Shaya Solutions AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Om konsultuppdraget
• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 9 månader
• Uppdragsstart: Enligt ök.
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 75-100%
• OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Publiceringsdatum2022-03-08Dina arbetsuppgifterKunden söker nu en IT-upphandlare.
Som upphandlare hos kunden ansvarar du för att leda upphandlingsprocessen och fungerar som en delprojektledare jämte projektledaren, alternativt tar ett större ansvar för att hålla ihop processen när upphandlingen görs som ett linjeuppdrag utan formell projektorganisation. Du tar ansvar för att det blir ett fördelaktigt affärsupplägg samt att upphandlingen utformas så att uppställda mål avseende tid, omfattning och kvalitet uppnås. Du ansvarar för att, tillsammans med kravställare från verksamheten, ta fram upphandlingsdokument inklusive avtalsunderlag
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Erfarenhet av att ha genomfört minst 5 komplexa tjänsteupphandlingar inom IT-området. Uppdragen ska gälla offentliga upphandlingar
• Minst 5 års erfarenhet av att självständigt leda och genomföra offentliga upphandlingar inom IT-området (både varor och tjänster)
• Erfarenhet av att leda förhandlingar i samband med offentliga upphandlingar från minst tre (3) tidigare uppdrag
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• Minst 8 års erfarenhet av att självständigt leda och genomföra offentliga upphandlingar inom IT-området (både varor och tjänster)
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, teknik eller juridik alt. yrkeshögskoleutbildning inom inköp/upphandling
• Minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat i upphandlingsverktyget TendSign
• Kunna redogöra för 3 exempel på upphandlingar där du, genom dina erfarenhet av branschen, aktivt bidragit till en god affär för beställarna/uppdragsgivarna
______________________
Hur du kommer vidare
• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV på svenska i word-format
• Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Konsultuppdrag, 9 mån
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagShaya Solutions AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Jobbnummer 6413045
Observera att sista ansökningsdag har passerat.