IT-tekniker first & second line
Poolia IT AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia IT AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige För kunds räkning söker Poolia IT efter en serviceinriktad IT-tekniker / helpdeskmedarbetare inom first line och second line. Det här är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Poolia men jobbar på plats hos vår kund och blir en del av deras team. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2019-06-11Om tjänstenVår kund är ett stort företag med huvudkontor i Kista som erbjuder helhetslösningar inom kontor och IT. Till sin IT-service söker de efter en tekniker inom både first line och second line.
Tjänsten är varierande och har många kontaktytor internt.
Exempel på arbetsuppgifter
• Ärendehantering och service
• Dokumentation av arbetet
• Deltagande i IT-relaterade projekt
Det här är ett konsultuppdrag via Poolia IT som förväntas starta så snart vi hittar rätt kandidat och pågå i minst sex månader. Efter det finns goda chanser till förlängning eller överrekrytering.
Vem är du?
Du som söker är kommunikativ och serviceinriktad. Du är teknikintresserad, vilket gör att du gärna lär dig nya tekniker, uppgifter och antar nya projekt.
Du talar flytande svenska och engelska och har erfarenhet av
• Active Directory
• Office-paketet
• Fjärrstyrning och ärendehantering
Låter det här som din nästa utmaning? Ansök redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-01
Ange följande referens när du ansöker: 53840
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Wärdell
anna.wardell@poolia.se 072 2001305
FöretagPoolia IT AB
AdressPoolia IT AB
Box 207
10124 Stockholm
KontorsadressBox 207
Jobbnummer 4828599
Observera att sista ansökningsdag har passerat.