IT-supportekniker
Medrelief Sverige AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Medrelief Sverige AB i Göteborg,
Borås,
Lidköping,
Haninge,
Ängelholm eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-12-27Om tjänstenVi söker nu en duktig supportekniker till en IT-Helpdesk till våra kunder runt om.
Helpdesk ansvarar för användarstöd till kundens medarbetare. Som tekniker förväntas du arbeta tätt tillsammans med dina kollegor för att säkerställa en snabb och professionell användarupplevelse via deras supportkanaler. . Rollen är en konsultroll.
ArbetsuppgifterDe primära arbetsuppgifterna är:
• Hantera inkommande ärenden via portal, e-post, telefon och på plats.
• Följa SLA:er enligt deras Incidentprocess.
• Ge support via fjärrverktyg för deras Klientdatortjänst.
• Ge användarsupport på plats vid behov.
• Upprätta dokumentation för interna processer.
• Hantera installationer och beställningar av datorer och konferensutrustning.
• Aktivt delta i gruppens utvecklings- och förbättringsarbete.
• Fånga upp samt vidareförmedla verksamhetsbehov till övriga grupperingar inom IT-avdelningen.
De värdesätter intern kompetensutveckling och det finns goda möjligheter att växa i rollen.
ProfilSom person är du en serviceminded, kommunikativ och lösningsorienterad lagspelare som trivs i en miljö med högt tempo. Du arbetar proaktivt med en god förmåga att strukturera och prioritera dina arbetsuppgifter.
Skallkrav
Erfarenhet av Office365, citrix, Azure, AD och migrering,
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.
Dina personliga egenskaperSjälvgående
Lösningsorienterad
Serviceminded
Kommunikativ
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-01-26
E-post:
info@medrelief.se Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Medrelief Sverige AB (org.nr 559105-2526)
412 60 GÖTEBORG
Jobbnummer 9081601
Observera att sista ansökningsdag har passerat.