IT-support till energibolag

Wise IT AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise IT AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Wise IT AB

Publiceringsdatum
2014-01-27

Dina arbetsuppgifter
Helpdeskhacker, IT-supporttekniker, 1st line support agent - kärt barn har många namn. Oavsett vad du vill kalla det så är du i grund och botten en problemlösare. Är du en person som gillar att hjälpa folk med IT relaterade problem så är detta tjänsten för dig! Hos vår kund kommer du använda dig av ett ärendehanteringssystem där olika ärenden trillar in. Dessa är sedan upp till dig att lösa. Dessa kan handla om allt från att skapa nya användarkonton till att ta reda på varför någons dator bara piper när man startar den. Är du duktig löser du de flesta case du får men åker du på en riktigt svårknäckt nöt och du inte ens lyckas lösa problemet med hjälp av dina kollegor eller Google så skickar du vidare ärendet till 2nd line. Dina nya kollegor är väldigt sociala och trevliga även om tempot ibland är högt - och det hoppas vi att du också är!

Utbildning och erfarenhet
För att passa för detta uppdrag är det viktigt att du har minst 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Med andra ord bör du ha grundläggande teknisk kunskap och vara sådär härligt serviceminded och trevlig som man kan förvänta sig när man är i kontakt med en it-support. Är du dessutom en person som behärskar nedanstående program mm så tycker vi att du ska söka på en gång!
Vi söker dig som har goda kunskaper inom:

• Office
• Outlook, Exchange
• Active Directory
• hårdvara (bärbart och stationärt)
• skrivarhantering
• ärendehanteringssystem

Vill du bli en av oss?

Klicka då på "Sök jobbet"-knappen och registrera ditt CV redan idag!
Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna vår konsultchef Salle Nilsson på telefon 08- 555 350 46

Välkommen med din ansökan!

Sökord: helpdesk helpdesktekniker first line firstline tekniker 1st line tekniker

Om företaget
Wise IT AB är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Vi arbetar med starka varumärken i olika branscher och ger ett kompetent stöd i matchningsprocessen när du behöver en kvalificerad IT-specialist, IT-chef eller supporttekniker på hög nivå. Wise IT är en del av Wise Group AB som är listat på Nasdaq OMX First North Premier. Wise IT är ISO-certifierat enligt ISO 9001:2008.
Läs mer om oss på: www.wiseit.se

Wise IT - Rätt människor inom IT

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-04-01
Ange följande referens när du ansöker: 805
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Wise IT AB

Adress
Wise IT AB
Box 22109
10422 Stockholm

Jobbnummer
1760899

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise IT AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise IT AB: