IT-Support på deltid / student till Axfood IT

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2025-09-10


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Studerar du IT och vill kombinera dina studier med ett givande extrajobb? Hos Axfood IT får du chansen att utvecklas och utmanas i en IT-support på ett av Nordens största bolag inom dagligvaruhandeln.

Publiceringsdatum
2025-09-10

Om tjänsten
Det här är ett deltidsuppdrag där du förväntas arbeta två fasta dagar i veckan (måndagar och tisdagar). Utöver detta ingår du i Axfoods studentpool, vilket innebär att du kan bli inringd vid behov samt jobba mer under sommar- och julperioder. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos Axfood IT.
Om företaget
Axfood är en av Nordens största aktörer inom dagligvaruhandeln med butiker som Hemköp och Willys. IT-organisationen består i dagsläget av ca 200 anställda fördelade på utveckling och leverans. Axfood är ett bolag som ligger långt fram i tekniken och som ständigt utmanar för att ligga i framkant gällande digitalisering för att ha marknadens nöjdaste kunder.
Arbetsuppgifter
I rollen som IT-support på Axfood IT ger du support till företagets butiker, lager och kontor i IT-relaterade frågor rörande användar- och behörighetsärenden. Du ansvarar för inkommande ärenden, som primärt inkommer via telefon och som därefter reggas i ärendehanteringssystemet. Du stöttar såväl medarbetare som användare. Till största del är det ärenden och frågor rörande Office 365, Windows, Active Directory och SAP. I inledningen av din anställning får du en gedigen introduktion i system och arbetssätt.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Pågående eftergymnasial utbildning inom IT (minst 1 år kvar av studierna) * Meriterande med erfarenhet av servicearbete, gärna från matbutik * Kunskap inom Office 365 samt Windows 10 * Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska
För att passa i denna roll tror vi att du har en god känsla för service och är van vid att hantera stressande situationer på ett lugnt och metodiskt sätt. I rollen ger du support både genom telefon och mejl varav du som person känner dig trygg med att ta kontakt och kommunicera med nya människor. Därtill bör du trivas med att arbeta i grupp samt att lösa problem, både självständigt såväl som i grupp.
Övrig information

Start: Enligt överenskommelse Plats: Torsplan, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
info@bravura.se
010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2026-02-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803), https://www.bravura.se

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Julia Dahl
julia.dahl@bravura.se

Jobbnummer
9502425

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: