IT-student till deltidsjobb som servicedeskmedarbetare

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.

Publiceringsdatum
2015-12-03

Företaget
Vi söker en servicedesk-medarbetare på deltid till Stockholmskontoret på ett företag som tillhandahåller biljettsystem för kollektivtrafik. Deras mål är att underlätta användandet och biljetthanteringen i kollektivtrafiken i både Stockholm och andra delar av Sverige. De har kontor i Sverige men tillhör en större global organisation med huvudkontor i Australien.

Dina arbetsuppgifter
Som servicedesk-medarbetare ger du teknisk support till företagets kunder och fälttekniker kring företagets biljettsystem. Frågorna inkommer på mail eller telefon och din uppgift är att bistå med hjälp och felsökning. Du kommer att arbeta med dagliga sysslor som att bland annat monitorera systemet och kolla att utrustningar har kontakt med centralsystemet. Vidare kan det även förekomma att du åker ut på fält för att till exempel starta om biljettautomater. Tjänsten omfattar ca 1-2 vardagar per vecka, arbetstiderna är 08-17.

Kvalifikationer
Utbildning: Pågående eftergymnasial utbildning, gärna inom IT
Erfarenhet: Tidigare erfarenhet av att arbeta med support är starkt meriterande, men inget krav
Det är även meriterande om du har kunskaper i Windows- och Linux-server
Övriga krav: Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Tekniskt intresse och god grundkompetens inom IT

Dina personliga egenskaper
Som person är du social, driven och duktig på att ta egna initiativ. Du är tekniskt intresserad och gillar att ge god service. Koncernspråket är engelska varpå du som söker talar och skriver engelska obehindrat.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Globen
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Sökord: IT-support, servicedesk, extrajobb, student, mjukvara, hårdvara, drift, felsökning, övervakning

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Sundlöf 08-40024050 linda.sundlof@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2558270

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: