IT-Projektledare
V.O.I.T.S AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos V.O.I.T.S AB i Stockholm Vi inför nu för kunds räkning en ny klientplattform. Den inkluderar IT-funktioner och verktyg som behövs i respektive organisations dagliga arbete. Klientplattformen inkluderar även ett antal bakgrundstjänster som används föratt styra IT-miljön.
Under införandet av klientplattformen föreligger ett behov av en eller flera resurser från projektet som kan ansvara för samordning mellanprojektet och verksamhetens införandesamordnare.
Denna roll går under benämningen Överföringsprojektledare,(ÖPL) och det krävs en ÖPL för varje verksamhet. En ÖPL kommer samordna flera verksamheter samtidigt i olika faser.
Resursbehovet för arbetet som ÖPL är beräknat till en heltidstjänst under perioden februari till den 30 Juni.
Rollen kräver stor kompetens inom ledarskap och projektledning. En person med struktur och ordning med ett härligt tempo är mycket viktigt.
Vi söker gärna driftiga personer som har stor ambition att växa inom teknisk projektledning. Rollen kräver även en viss teknisk förståelse då projektet är av teknisk karaktär. Erfarenheter inom klientmiljö, Utrullning, deployment,SCCM, Microsoft är fördelaktigt.
Välkommen att söka jobbet!
Vi tar emot ansökningar genom vårt rekryteringsverktyg. För frågor om att ansöka med rekryteringsverktyget hänvisar vi till
christian@growcv.se (0767-926009).
Vi önskar inte ta emot några som helst säljsamtal förknippade med den här rekryteringen, HR i allmänhet och jobbannonser i synnerhet.
Publiceringsdatum2011-02-25Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-03-31
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagV.O.I.T.S AB
AdressV.O.I.T.S AB
Värtavägen 63 C
11558 Stockholm
Jobbnummer 861197
Observera att sista ansökningsdag har passerat.