IT-koordinator med faktureringskunskaper
Dfind AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dfind AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Vi söker för kunds räkning en IT-koordinator/assistent på 50% till vår kund på Lindholmen. Vår kund är ett expansivt bolag som arbetar med att utveckla de bästa återförsäljarsystemen och informationstjänsterna för fordonsbranschen. I dagsläget arbetar 65 personer med kompetens inom områden som fordonshandel, projektledning, systemutveckling och IT hos vår kund. De har över 10 000 användare av deras lösningar.
Du kommer att arbeta som driftschefens högra hand och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
• Koordinera ett migreringsprojekt av datorer.
• Se till att tekniker är på plats på rätt tid.
• Boka resor.
• Assistera vid faktureringar.
• Administration.
• IT-inköp.
Du har arbetat med administrativa sysslor tidigare och har någon form av erfarenhet från fakturering. Som person är du positiv och tycker om att arbeta under stress. Du kan ha många bollar i luften och är en doer. Vidare är du administrativt lagd och tycker om problemlösning.
Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig Business Consultant Manager, Maja Barne på telefonnummer 0733-434132. Detta är ett konsultuppdrag och du kommer att vara anställd av Dfind. Tjänsten startar på 50%, den kan komma att utökas men inget utlovas. Vänta inte med din ansökan då urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansök via
www.dfind.se/itPubliceringsdatum2011-12-08Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-07
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagDFIND AB
AdressDFIND AB
Östra Hamngatan 23
41110 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 23
GÖTEBORG
Jobbnummer 1101509
Observera att sista ansökningsdag har passerat.