IT-konsult inom telefoni
Xllnc Advise / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xllnc Advise i Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige Är du driven, social och sugen på nya utamaningar? Då skulle du passa bra hos oss! Vi på Xllnc Advise värdesätter en härlig arbetsmiljö där personalaktiviteter inte är ovanligt. Allt vi gör genomsyrar en gemensam värdegrund som utgår ifrån våra ledord Lyhördhet, Enkelhet, Tillgänglighet och Proaktivitet.
Till vår kund söker vi nu en IT-konsult inom telefoni. Arbetet sträcker sig över både 1:a och 2:a linjen och arbetsuppgifterna varierar mellan logistik av telefoniprodukter, ärendehantering från ärendesystemet SM9, kontinuerliga uppdateringar av olika telefoniapplikationer och system. Rollen innebär även att man bearbetar inkomna beställningar på diverse telefoniprodukter.
För tjänsten krävs att du tidigare arbetat som supporttekniker och har erfarenhet av något nedan:
• Agresso
• VIP2000
• SM9
• MX-One (telefoniväxeln)
* Service Node Manager
En avgörande framgångsfaktor för det här uppdraget är att du är noggrann och ansvarsfull. Det är även viktigt att du känner dig trygg i självständigt arbete samtidigt som du trivs med ett nära samarbete med kollegor och användare.
Skulle du passa bra i denna roll? Skicka in din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-05-23ErsättningFast månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagXllnc Advise
AdressXllnc Advise
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155
Jobbnummer 3517525
Observera att sista ansökningsdag har passerat.