IT-helpdesk med språkkunskaper
Komet AB Göteborg / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet AB Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Komet söker för kunds räkning en medarbetar till IT-helpdesk/second line support.
Kunden är en av Nordens ledande modekedjor med huvudkontor beläget i Mölndal.
Som IT-helpdesk/second line support arbetar du med IT-support per telefon till företagets anställda.
Vi söker dig som är utbildad inom IT/teknik och har tidigare erfarenhet av att arbete med kunder/service. Du trivs med att arbeta serviceorienterat med problemlösning i en ibland hektisk miljö. Du är driven, positiv och stimuleras av nya och omväxlande situationer. Ett plus är om du har erfarenhet av PLSQL och/eller Oracle, liksom om du har mycket goda kunskaper i finska eller polska. Uppdraget är på heltid, men kan inledas med arbete på deltid för att inom ett par månader övergå i en heltidstjänt.
Information om uppdraget:
Start: 2008-03-24
Omfattning: Heltid tre månader, därefter övergår anställningen hos kunden
Sista dag att ansöka är Vi håller intervjuer löpande under rekryteringsprocessen varför vi behöver din ansökan snarast möjligt.
Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.
Publiceringsdatum2008-03-11Anställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid
Heltid/Tills vidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-03-16
Sök tjänsten under student/nyexaminerad på
www.komet.seFöretagKomet AB Göteborg
AdressKomet AB Göteborg
Chalmers Teknikpark Sven Hultins g. 9
41288 Göteborg
Jobbnummer 161324
Observera att sista ansökningsdag har passerat.