IT Tekniker /Service desk till Nordiska Kreditmarknadsaktiebolag

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Sundsvall, Timrå, Härnösand, Nordanstig, Kramfors eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-06-28

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Nordiska Kreditmarknad.

Om företaget
Nordiska Kreditmarknadsaktiebolaget är ett licensierat kreditmarknadsföretag som utmanar den nya bank eran med lönsam finansiering och kraftfull teknologi. I dagsläget har företaget 40+ anställda, med huvudkontor i Stockholm och med tech-team i Sundsvall och i Lviv, Ukraina. Företaget har en unik kombination av expertis och långvarig erfarenhet inom finansindustrin och utgörs av en stabil kärna av entreprenörskap.

Med en djup förståelse för finansiell framgång och navigering i den digitala eran har Nordiska Kreditmarknadsaktiebolaget en unik position på marknaden. Nordiska fyller gapet mellan den nya och gamla bank eran och erbjuder molnbaserade tjänster och finansiering där behovet finns.

I denna roll erbjuds du en möjlighet att vara en del av en spännande resa av att utveckla en ny bankera i Europa tillsammans i ett talangfullt team med stort fokus på leverans, produktutveckling och teknologi.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som IT tekniker tillhör du ett nystartat tech-team som befinner sig i en expansionsfas. Du har därav stor möjlighet att påverka ditt eget arbete och skapa dina egna förutsättningar. Ditt arbetsteam befinner sig i Sundvall, men det finns möjlighet att utgå från kontoret i Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer vara breda och kan vara allt från installationer, underhåll och uppföljning av hårdvara, mjukvara, kontorsmiljöer, datorer, telefoner, nätverk, brandväggar och IT säkerhet. Du driver stor del av ditt arbete självständigt efter dom ärenden och uppgifter som kommer in. I rollen som IT tekniker kommer du dagligen använda Windows 10, Microsoft Azure AD, Office 365 och Outlook.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Minst 3-5 års erfarenhet från en liknande roll
• Goda kunskaper i Office 365
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Meriterande
• Goda kunskaper i Azure AD
• Utbildning inom systemvetenskap/datavetenskap eller motsvarande utbildning

Vi söker dig som har passion för ditt yrke, kan arbeta självständigt och drivs av att utvecklas. Du vill bidra med din erfarenhet och expertis samtidigt som du har en vilja att lära dig mer och uppmuntra/utveckla nya strategier och teknologi. Du uppskattar att lösa problem, hjälpa andra människor och säkerställer en god service. Vidare så är du en kommunikativ lagspelare som tillsammans med ditt team arbetar lösningsfokuserat och engagerat för att ständigt överträffa förväntningarna.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Sundsvall eller Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: First line, first line support, 1st line, 1st line support, IT, IT-support, teknisk support, support, supporttekniker, tekniker, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service desk agent, helpdesk, helpdeskmedarbetare, kundservice, service, teknik, Windows, Office 365, Azure AD, Outlook, mjukvara, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5832595

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: