IT tekniker - support och drift
Ström2 - Consultant Group AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ström2 - Consultant Group AB i Stockholm Publiceringsdatum2019-12-02ProfilDu ska självklart vara allmänt kunnig inom IT. Tidigare erfarenhet av IT support och IT drift är ett krav.
Uppdraget är en supportroll i ett team om 4 tekniker. Ni jobbar som ett team och stöttar varandra på plats hos kund.
Vi söker dig som både är tekniskt kunnig avseende Windows 7/10, Office 2010/2013, Linux Red Hat samt virtualisering är ett önskemål. Teamet jobbar med både hård- och mjukvara och hanterar en blandning av första- och andra linjens support.
Viktigt att du är självgående, lätt att arbeta i grupp och har hög integritet och säkerhetsmedvetande.
Dina arbetsuppgifter kan variera från dag till dag och det gäller att du är flexibel. Du stimuleras av problemlösning och har en positiv grundsyn.
Med tanke på våra uppdrag och kunder måste du vara svensk medborgare och bli godkänd i en registerkontroll.
Startdatum 2019-01-01
Om Ström2:
Ström2 är ett konsultföretag som erbjuder kvalificerade IT-supporttjänster till företag och myndigheter som ställer höga krav på säkerhet, tillgänglighet och kapacitet. Ström2:s kunder finns främst inom Bank och Finans samt Försvarssektorn. Företaget har ca 20 anställda och bildades i januari 2004.
Vi ser gärna att du ansöker snarast, dock senast 15 december.
Samtal från externa rekryteringsbolag samt säljare undanbedes.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-15
AdressStröm2 - Consultant Group AB
Tegeluddsvägen 92
11528 STOCKHOLM
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ström2 - Consultant Group AB (org.nr 556641-8512)
Tegeluddsvägen 92 (
visa karta)
115 28 STOCKHOLM
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
jobb@strom2.se Arbetsplats Ström2 Consultant Group AB
Jobbnummer 4982168
Observera att sista ansökningsdag har passerat.