IT Servicedesk - Göteborg
Wise IT AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
2025-11-26
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise IT AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Om rollen För vår kund söker vi en engagerad och serviceinriktad supporttekniker till IT Servicedesk. Du blir en del av ett team som är första kontakt för användare och ansvarar för att lösa inkommande ärenden via telefon och e-post.
Publiceringsdatum2025-11-26Arbetsuppgifter Hantera och lösa inkommande ärenden från användare via telefon och mail.
Felsökning och support inom Windows-miljö och MS Office-paketet.
Administration i Active Directory (kontohantering, behörigheter).
Arbeta i ServiceNow för ärendehantering och dokumentation.
Säkerställa hög servicegrad och professionellt bemötande i alla kontakter.
Vi söker dig som har
Erfarenhet av IT-support eller servicedesk.
Goda kunskaper i Windows, MS Office och grundläggande nätverk.
Erfarenhet av Active Directory och ärendehanteringssystem, gärna ServiceNow.
Förmåga att kommunicera tydligt och pedagogiskt med användare.
Lösningsorienterad och stresstålig med ett genuint intresse för IT och service.
Flytande i svenska och engelska, tal och skrift.
Vi erbjuder
En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att utvecklas inom IT-support.
Stöttande kollegor och en kultur som värdesätter samarbete och kompetensutveckling.
Övrig informationPlats: Göteborg
Start: Omgående
ANSÖKANVi tar inte emot ansökningar via mail då vi värnar om din personliga integritet. Du kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2026-05-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Wise IT AB (org.nr 556919-5356),
http://www.wiseit.se Arbetsplats Wise
Kontakt Adam Westlund
adam.westlund@wise.se Jobbnummer 9613492