Inventeringshandledare, Åhléns, Farsta

Retail Knowledge / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail Knowledge i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i
Insjön. I dag är vi ett av Nordens starkaste varumärken med 76 varuhus i
Sverige och 33 butiker i Norge. Vår mission är att förenkla, förbättra
och förgylla livet för våra kunder varje dag. Åhléns omsatte 4,7
miljarder 2012 och ingår i detaljhandelnskoncernern Axstores. www.ahlens.se

Retail Knowledge söker:

Inventeringshandledare till uppdrag för Åhléns Farsta

Retail
Knowledge söker för Åhléns räkning en morgonpigg och alert inventeringshandledare
till Farsta. Som person är du ordningsam, duktig och trivs med arbete
av fysisk karaktär. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av detta slag samt är det mediterande om du har utfört inventering inom dagligvaruhandeln. För att trivas i den här rollen så är du en glad och
positiv person som ser vad som behövs göras, och som är duktig på att delegera ut uppgifter och arbeta i ett högt tempo. Här är du handledare och ansvarar över ett
härligt och glatt gäng på totalt 17 personer som tillsammans med dig ska inventera och se till att det är en hög
servicenivå samt ordning och reda i butiken.

Uppdraget gäller endast arbete den 18 februari. Så vi söker dig som vill och kan arbeta denna dagen. Det finns även goda möjligheter till att få genomföra fler inventeringar i framtiden.
Du kommer att vara anställd av Retail Knowledge och arbete som uthyrd ute hos kund.

Vi söker dig som

• Är stresstålig
• Är flexibel

• Kan arbeta den 18 februari, från tidigt på morgonen och hela dagen
• Har erfarenhet av inventering och handledning

• Är duktig på att delegera och har en naturlig ledarroll
• Är noggrann och effektiv

Omfattning: 18 februari
Plats: Farsta
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

RetailPoolen
är Retail Knowledges uthyrningsverksamhet. Retail Knowledge är helt
nischat mot detalj- och dagligvaruhandeln och har varit verksamma sedan
2002. RetailPoolen har ca 200 anställda i Stockholm och Göteborg och
vårt syfte är att bygga företagsanpassade bemanningspooler med
extraanställda för kända retailbolag. Vi är ett auktoriserat
bemanningsföretag och följer gällande kollektivavtal.

Vid anställning hos RetailPoolen begär vi utdrag ur belastningsregistret.

Vi tar endast emot ansökningar via vårat rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se
Vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail.

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maria Blom maria.blom@retailknowledge.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid max 10 dagar

Publiceringsdatum
2016-01-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Blom

Företag
Retail Knowledge

Adress
Retail Knowledge
Nybrogatan 7
11434 Stockholm

Kontorsadress
Nybrogatan 7

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2613660

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail Knowledge

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail Knowledge: