Intresserad av Kundtjänst och UC?

Arkadin AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arkadin AB i Stockholm

Intresserad av Kundtjänst och UC? 3 nya stjärnor till vår Nordiska support!

Publiceringsdatum
2011-11-24

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i vårt Nordiska Customer Operations team som hanterar vår kundsupport samt driftsättning och utbildning av nya kunder. Dina arbetsgifter kommer primärt att vara på supporten där du kommer att hjälpa våra kunder med deras pågående konferenser genom att ge support på våra olika telefoni- och webbtjänster. Du kommer också att vara värd för operatörsledda konferenser så kallade event samt ge våra kunder olika sorters produktutbildning.
Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från något serviceyrke, gärna inom kundtjänst.
Du är serviceminded med ett stort eget driv, detta krävs för att kunna arbeta i en växande organistation där man ofta ställs inför nya utmaningar. Vi kräver ingen formell datautbildning även om det är meriterande, men du måste kunna uppvisa en god datavana för att kunna hjälpa våra kunder med de vanligaste problemen som att installera tilläggsprogram, guida dem genom de vanligaste funktionerna samt ha en förståelse för hur internetbaserade tjänster fungerar. Vår support i Stockholm arbetar på rullande schema som för närvarande är vardagar mellan 07:30 ? 18:00.
Du pratar och skriver svenska och engelska flytande, koncernspråket är engelska. Som ett Nordiskt team supportar vi hela Norden, så behärskar du ngt av de övriga nordiska språken, främst Finska eller Norska så är det ett stort plus.
Arkadin är ett företag med starka, levande värderingar som sätter våra kunder, leverantörer och medarbetare i fokus. För att Arkadin fortsättningsvis skall utvecklas i samma snabba takt, är det viktigt att du delar våra värderingar: Entrepreneurial Spirit, Respect, Working Together och Enjoyment.
Vi som arbetar på Arkadin är ett glatt gäng som sitter i trevliga lokaler på Riddargatan, centralt på Östermalm där vi har T-bana, lunchrestauranger och affärer inom gångavstånd.
Du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande. Ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev.
Har du frågor, tveka inte att höra av dig till vår Customer Operations Manager Nordics, Fredrik Ek på telefon 073-20 966 07.
Arkadin är en etablerad global leverantör av tele- och webbkonferenstjänster. Företaget har haft en kraftig tillväxt sedan starten för 10 år sedan och finns nu i 27 länder och har över 700 anställda. Arkadin erbjuder skräddarsydda lösningar, kundtjänst i världsklass dygnet runt, flexibel åtkomst, heltäckande funktioner, fakturerings- och rapporteringsflexibilitet och global implementeringsexpertis. För mer information om företaget, se www.arkadin.se

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 20111124
Ansökan kan skickas till e-postadress: sweden.hr@arkadin.com

Företag
ARKADIN AB

Adress
ARKADIN AB
Riddargatan 17A
11457 STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-6643960

Jobbnummer
1089268

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arkadin AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arkadin AB: