Internationell inköpsadministratör sökes

Maxkompetens Sverige AB / Kontorsjobb / Stockholm
2012-03-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Internationell inköpsadministratör sökes" (publicerad 2012-04-03) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Maxkompetens Sverige AB

Publiceringsdatum
2012-03-09

Arbetsuppgifter
För uthyrning till vår kund söker vi nu en internationell inköpsadministratör till huvudkontoret norra Stockholm. Vår kund är ett stort internationellt växande företag som bedriver verksamhet i 130 länder. Företaget inriktar sig på försäljning av kontorstekniska produkter mot företag. Hos företaget finns det goda möjligheter att lyckas väl genom en trygg grundlön och en motiverande provision.

Uppradaget är en bemanning vilket innebär att du är anställd hos Maxkompetens och arbetar på uppdrag ute hos vår kund med tre månader som start. Det finns goda möjligheter till en eventuell förlängning.

Som inköpsadministratör kommer du att ha en supportfunktion vid upphandlingar samt inom inköp i Norden. Dina arbetsuppgifter innefattar insamling, hantering och rensning av data i SAP. Kontakt med befintliga leverantörer för uppdatering och korrigering av kontaktuppgifter etc.

Profil
Vi söker dig som har en akademisk utbildning, gärna ekonomi eller liknande, samt cirka 3-5 års arbetslivserfarenhet med arbete mot personer med starka nyckelpositioner internt. Ett krav är att du har erfarenhet av att ha arbetat i SAP och Officepaketet. Du är van att arbeta i olika IT-system som arbetsverktyg.

Du talar och skriver engelska flytande.

Erfarenhet av att ha arbetat i projekt och en komplex miljö är meriterande.

För att trivas i rollen är det viktigt att du självständigt kan driva ditt dagliga arbete framåt. Du ses som noggrann och driftig av kollegor och chefer och har lätt för att kommunicera med olika personer. Vidare har du ett starkt intresserad för att arbeta med data och IT-system.

Start: Omgående
Arbetstid: Heltid tre månader med chans till förlängning.
Lön: Individuell lönesättning

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan idag. www.maxkompetens.se

Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag när det gäller uthyrning och rekrytering av studenter och unga akademiker. Sedan 2003 har vi hjälpt våra kandidater och kundföretag att hitta varandra, med rätt person på rätt plats i rätt tid som resultat. Vi har tillgång till framtidens bästa arbetskraft och de mest spännande tjänsterna för unga akademiker och studenter. Läs mer om oss på www.maxkompetens.se!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-03-23
Ange följande referens när du ansöker: 907
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Enocksson, 08-12075303, maria.enocksson@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens Sverige AB

Adress
Maxkompetens Sverige AB
Herkulesgatan 12
11152 Stockholm

Jobbnummer
1182555

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Sverige AB: