Internationell inkassohandläggare
AB Bemanningskontoret / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Bemanningskontoret i Stockholm,
Solna,
Täby,
Södertälje,
Karlskoga eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-04-16ArbetsuppgifterTill vår uthyrningsverksamhet i Stockholm söker vi en kundrådgivare till vårt kundföretag inom inkassobranschen.Som kundrådgivare i det internationella teamet ansvarar du tillsammans med övriga i teamet för att hantera fordringar i utlandet. Du är länken mellan kund och ombud i landet, som gäldenären befinner sig.
I dina arbetsuppgifter ingår det att handlägga ärenden utifrån inkassoprocesser och rutiner, fatta beslut om åtgärder kopplade till respektive ärende, hålla tidsramar, informera och hålla kunden uppdaterad på ärendets gång.
För rätt person finns stora möjligheter till anställning hos kund.
ProfilFör att trivas i rollen tror vi att du har erfarenhet av affärsmässiga relationer, har ett ordningssamt sätt, är lättlärd och farmförallt driven. Flexibilitet, prioritering och att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt är en förutsättning för att trivas.
Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning, har en positiv inställning, är serviceminded och prestigelös som person.
Har du erfarenhet av arbete inom inkassoverksamhet, bank eller liknande, gärna med internationella relationer, så är det meriterande.
Att hantera svenska och engelska flytande i tal och skrift är ett krav.
Om företagetTjänsten är på heltid och du har arbetstid under vardagar mellan kl.08.00-17.00. KOntotret är beläget i Sickla.
Du söker tjänsten med ett uppdaterat CV och mejlar din ansökan till
info@bemanningskontoret.seVi tar ej emot ansökningar via länken
Om företagetVi växer - väx med oss!
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-05
Ange följande referens när du ansöker: 3071
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Nilsson
info@bemanningskontoret.seFöretagAB Bemanningskontoret
AdressAB Bemanningskontoret
Norra Allégatan 8
41301 Göteborg
KontorsadressNorra Allégatan 8
Jobbnummer 4736807
Observera att sista ansökningsdag har passerat.