Interim upphandlare/upphandlingsassistent med inriktning beställ
Skl Kommentus Ab, Affärsconcept / Kontorsjobb / Stockholm
2017-02-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Interim upphandlare/upphandlingsassistent med inriktning beställ" (publicerad 2017-02-07) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Skl Kommentus Ab, Affärsconcept i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige AffärsConcept fortsätter att växa och nu söker vi på en kunds räkning en upphandlingskonsult/upphandlingsassistent i Stockholm. Brinner du för att göra ditt bästa, är noggrann och kundfokuserad? Vill du ha möjlighet att utvecklas ytterligare inom offentlig upphandling och avtalsförvaltning? Då kan du vara rätt person - sök redan idag!
Publiceringsdatum2017-02-01Dina arbetsuppgifter• * Du förvaltar och administrerar IT-stöd på kundens upphandlingsenhet. De system som är aktuella är ett nytt beställningssystem samt befintligt upphandlingssystem TendSign. Dessutom hanterar du uppdateringar mm på kundens intranät gällande upphandlingsinformation
• * Du förvaltar och administrerar befintliga avtal genom uppföljning, indexreglering och administration av avtalsdatabasen
• * Du hanterar kundens e-post
• * Du utelämnar kundens handlingar
Kvalifikationer• * Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av beställningssystem alternativt erfarenhet av att införa ett beställningssystem
• * Du ska ha erfarenhet från inköp och/eller avtalsförvaltning
• * Meriterande om kunna samordna verksamhetens krav och förmedla kravställningen mot de centrala systemägarna gällande beställningssystem
Dina egenskaper• För att lyckas i ditt arbete ska du ha ett utåtriktat arbetssätt och vara en driven och engagerad person, som är bra på att få saker utförda i tid. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbete, analytisk samt ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Eftersom den här tjänsten är ett interimuppdrag om ca 3 - 4 månader, är det viktigt att du snabbt kan anpassa dig till ny arbetsplats, nya människor och det rådande arbetsklimatet
Utbildningsnivå:
• KY/YH-utbildning eller likvärdig utbildning/erfarenhet
• Erfarenhet eller utbildning inom LOU
Vi erbjuder:
• Tjänsten är en allmän visstidsanställning i ett specifikt kundprojekt, ca 3 - 4 månader, eventuellt längre
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Visstid > 6 månader.
Ersättning•
Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-27
Ange följande referens när du ansöker: 3334038828
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKatariina Virkkunen (+46) 08-709 59 73
FöretagSKL Kommentus AB, AffärsCONCEPT
AdressSKL Kommentus AB, AffärsCONCEPT
Horsgatan 15
11799 Stockholm
KontorsadressHornsgatan 15, 11846 Stockholm
Jobbnummer 3295903
Observera att sista ansökningsdag har passerat.