Interim Teamleader Lager och Logistik - Malmö

Standby Workteam AB / Inköpar- och marknadsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Standby Workteam AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Med snart 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.


Till en av våra uppdragsgivare letar vi omgående efter en

Interim Teamleader Lager och Logistik - Malmö


Har du erfarenhet från ledande positioner inom lager och logistik? Vill du arbeta på ett växande företag? Då letar vi efter dig! Vi behöver nu en Teamleader som kan leda vår kunds team, utveckla deras processer och samtidigt vara väldigt hands-on i arbetet med att serva kollegorna.

Några av dina arbetsuppgifter
Leda och fördela arbetet i vårt lager och logistikteam
Ansvara för uppföljning, prognosplanering, leveransbevakning och rapportering för hela teamet
Hantera beställningar och ha nära kontakt med beställaren genom hela leveransflödet
Skapa order, köpa hem varor till orders och hantera logistik för frakter och leveranser inom och utanför EU
Att plocka och packa produkter samt inleverera och utleverera på lagret



Publiceringsdatum
2022-11-08

Kvalifikationer
Du har erfarenhet från internationell logistik, materialplanering, prognostisering och leveranshantering
Du har jobbat med LEAN, Six Sigma eller liknande koncept för att genomföra kontinuerliga förbättringar i hela leveranskedjan
Du har erfarenhet av masterdata hantering
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har du erfarenhet av MS Dynamics 365 och kunskaper i danska/norska är det meriterande


Vem är du?
Du förstår behovet av god struktur, ordning och reda samt säkerställer att alla i teamet följer rutiner. Du är duktig på att utveckla medarbetare och skapa en god stämning i hela företaget. Du förstår vikten av att skapa tydliga, effektiva processer, men samtidigt vara flexibel nog att möta snabbt ändrande affärskrav.


Om tjänsten
Tjänsten är ett interimsuppdrag på minst 3 månader på heltid med möjlighet till fast tjänst. Placering i Malmö och tillträde omgående.
Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och du är därför välkommen att skicka in din ansökan omgående. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, tel. 0733-763988.

Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Standby Workteam AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Standby Workteam AB (org.nr 556600-5475), http://www.standbyworkteam.se

Kontakt
Rekryteringskonsult
Karin Dahlin
0733-763988

Jobbnummer
7151363

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Standby Workteam AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Standby Workteam AB: